Петко. 0 #1 Публикувано 30 Октомври Здравейте, имам Honda Accord 2.4 i-vtec. Смених Акумулатор, Смених свещи и въпреки това колата пали малко трудно. Ако имате идея от къде идва проблемът ще съм ви благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #2 Отговорено 30 Октомври Направи едно обслужване на стартера и ще започне да пали много по-добре. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петко. 0 #3 Отговорено 30 Октомври В смисъл нещо трябва да се почисти или да се смени стартера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #4 Отговорено 30 Октомври Да се почисти ,смаже, да му се видят четките... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петко. 0 #5 Отговорено 30 Октомври Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #6 Отговорено 30 Октомври Преди 2 часа, simo vtecman написа: Направи едно обслужване на стартера и ще започне да пали много по-добре. Това може да е причина, ако видимо върти много бавно, едвам, едвам... (дъртите коли, преди 30-50г, палеха и с манивела, ако всичко е наред) Днешните коли, ако няма някакъв проблем, палят от един оборот на к. вал... По-скоро да се провери налягането на горивото и датчиците на кол. и разпр. вал... ( въпреки, че ако последните имат проблем, трябва да светне чека и да запише грешка) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петко. 0 #7 Отговорено 30 Октомври Върти бързо но пали на 4-5 секунда, преди палеше от раз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петко. 0 #8 Отговорено 30 Октомври По някога непосредствено след запалването се чува някъкво стържене, може да е от стартера, не разбирам много но не го прави винаги. По някога го издава този шум, по някога не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 44 #9 Отговорено 14 Ноември Няма как да ти пали от ряз тази кола. Има датчици и електроника на които им трябват поне 2-3 оборота да се завърти двигателя, че да запали. Отиди да ти ревизират стартера и ще видиш, че не е въртял чак толкова бързо, колкото си мислиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 12 #10 Отговорено 17 Ноември (Редактирано) Здравей, ако не е правен реглаж на клапаните, също е възможно да е от това. Трябва да се проверят хлабините на клапаните и да се направи реглаж ако има нужда Редактирано 17 Ноември от BGavrilov правописна грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 12 #11 Отговорено 17 Ноември (Редактирано) On 10/30/2024 at 6:07 PM, Петко. said: По някога непосредствено след запалването се чува някъкво стържене, може да е от стартера, не разбирам много но не го прави винаги. По някога го издава този шум, по някога не. Също това със стърженето не е от стартера според мен, това е от Дефазатора (VTC actuator) колелото, което е отговорно за v-tec системата. Често след определени километри, обикновено след 150к започва да се обаждат точно по този начин, веднага след запалване се чува за 1 сек стържене и после изчезва. Трябва да ти го проверят, защото ако е от него е хубаво да се смени, за да не стане беля с мотора Редактирано 17 Ноември от BGavrilov допълнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 44 #12 Отговорено преди 5 часа И от бендикса на стартера също е възможно да стърже освен от VTC-то. Но е доста по кратко, за части от секундата и го прави и може и при по-топло време да го направи. Не само в студено както е от VTC-то. От VTC-то единствено може след много километри каране така да разтегне веригата. А разтягането се хваща лесно при реглажа на клапаните. Друг проблем няма какъв да стане и то си заслужава чак тогава като дойде момента да го смениш и него. Когато се отваря мотора заедно с веригата. Сума теми съм изчел за въпросното VTC в американските форуми, че дори и след смяната му след няколко месеца пак се появява стърженето. И не е перманентно решението. На мен при ревизията на стартера явно се уплашиха като видяха бендикса, че е с редуктор и няколко зъбни колела и казаха, че бил капсулован и такива глупости и не можело да се обслужи. Та още си пристъргва от време на време когато му скимне, без значение топло или студено е времето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове