Jump to content
HondaExplorer

Не питай старило ами патило...

Recommended Posts

Относно 3:

Колите се произвеждат иднакво и уж с еднакви материали, но с времето се появяват разликите. Явно материалите не са константни като ресурс. Отдавам го на необходимият % местно производство, за да се води локално. Таванът и външните дръжки на Акорд 6 са прословути. На други не съм срещал такова нещо. И освен антината, което си е конструктивно функционална недомислица, за други английски дертове не се сещам. От към ръжди 6 vs 7 нямат разлика. Тя е по-скоро съхранение и експлоатация в различни региони.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно точка две.

Имам акорда от 2017г. и много често да не кажа и почти винаги когато преценявам, че трябва да се намали ползвам перата на волана тоест ръчен режим и до сега не съм забелязал и най малките симптоми за проблем в кутията. Тъй като няма пряка връзка между водач и кутията (там мисли ЕКУТО) ако нещо не и изнася той просто не праща команда на кутията да го прави.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е.

Пробвал съм разни неща през годините на Акордите и Ледженда. Има си параметри и алгоритъм автомата. Ако не си в него - игнорира ти прищевките. 

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А няколко пъти и на непрограмирано изпитание го подложих, когато имах проблем с клемореда на 6-тия Акорд. Моторът си угасна в движение и на прилична скорост, на директна предавка, но кутията издържа първите 2 пъти. После като станеше пак - минавах на неутрална и спирах да го чакам, да се освести и запали пак.Тоз клеморед е другата беля - 2 пъти съм го сменял през годините.

А кутията си е чук - никакви последици, до ден днешен, вече в други ръце.

Съжалявам че авторът пати с нея. Мноого рядко е това - по мои впечатления от познати и форуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам нататък и ще се радвам и на вашите включвания с интересни казуси. 

 

Въпрос 5: Може ли и на двете ми коли различни модели, последователно притежавани да се образува солидно водно легенче в краката ми след дъжд? 

Моят отговор: Може и още как! Прекарвайки романтични часове с разкостени прагове, пластмаси, мокети докато навън вали установявам един и същ проблем, а именно дренажния чучур на решетката под предното стъкло е изведен точно над жилото за отваряне на предния капак и съответно гумения маншон на жилото за късмет е скъсан като водичката пълзейки по жилото се отвежда точно в долната част на купето отпред. Всичката тази драма се вижда когато се дръпне подкалника. 

 

Въпрос 6: Може ли да се появи изненадващ и подозрителен теч на антифриз в резултат на проблем с газовата уредба и той да не е свързан с некадърен газаджия?

Моят отговор: Може, сутрин си намирах струйка точно около гарнитурата на главата, отпред, не знам дали не е подлизвала отнякъде и да се е събирала там. И тук късметче, отваряйки да доливам антифриз ми замириса на газчица в преливния съд. Естествено откри се проблем с мембрана на изпарителя и газ отива в охладителната система, където вдига налягането и избива отнякъде( евентуално). След подмяна на мембраната теч не се е появявал. 

 

 

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...