ganovski 0 #1 Публикувано 10 Август, 2024 Здравейте, Автомобилът е акорд, 2.0, 155 КС, 7-ма генерация. Направи ми впечатление, ше когато навън температурата е над 35 градуса и шофирам по магистрала, с над 120 км/ч с включен климатик и на темпомат, колата започва да загрява. Стрелката стига дос редата, а понякога я минава. Същото ми се случи и в Гърция, качвах един проход на 3-та скорост, при 3000 оборота и тогава стигна на 2/3 стрелката. Смених антифриза, промих радиатора, смених термостата но пак си загрява. Антифриза си е на едно и също ниво. Маркучът, който влиза в радиатора не е твърд, когато колата е загряла. Не съм сменял водната помпа. Дали може да е от това, предполагам никога не е сменяна, а колата е вече на 320 к. Или пък водния радиатор? Климатикът е допълван пролетта, а радиатора му е сменян преди 5 години (ако има значение). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #2 Отговорено 10 Август, 2024 (Редактирано) Опитай да измиеш замърсяване/мушици, със силна струя радиаторите, отвътре, навън... Ако на тъмно, светнеш лампа зад перките, можеш отпред да видиш двата радиатора, колко прозират, демек колко чисти... Редактирано 10 Август, 2024 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6202 #3 Отговорено 10 Август, 2024 Така може да се повреди питата и да се намачкат ламелите и, а и отзад са перките с кожусите си. По-добре сгъстен въздух. А най-добре - сваляне на бронята и радиатора на климатика (който е пред водния) и четкане с не много твърда четка и пак сгъстен въздух, но директно. Пипкава работа е, но 100% не е правена никога, а помага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganovski 0 #4 Отговорено 10 Август, 2024 преди 58 минути, ceco_accord написа: Така може да се повреди питата и да се намачкат ламелите и, а и отзад са перките с кожусите си. По-добре сгъстен въздух. А най-добре - сваляне на бронята и радиатора на климатика (който е пред водния) и четкане с не много твърда четка и пак сгъстен въздух, но директно. Пипкава работа е, но 100% не е правена никога, а помага. Ще го пробвам, благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове