Niko2Niko 27 #1 Публикувано 3 Август Здравейте, наложи се смяна на воден радиатор на Accord 8 2.0 АТ, но след грубо недоглеждане от МОЯ страна се случи нещо, което не знам как точно да поправя, а именно ,че новият воден радиатор няма уши/планки за захвщане на кондензатора на климатика. Радиаторът е NISSEN 68138 Има ли някой,който се е сблъсквал с подобен проблем и как точно е решил проблема. Може също да препоръчате друг конкретен модел от читава фирма. Предложиха ми решения като: планки, преработка на вече монтирания ,изцяло премахване на пласмасите и направата им от метал/месинг/ - 400 лв, радиатор втора употреба. Благодаря предваритлено на отзовалите се. ПС- втората снимка е примерна, за да се видят "ушите"/планките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 5 Август С планки ще стане, от вътрешните два болта на рамката на перките за охлаждане, до където трябва. Или от външните два. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #3 Отговорено 20 Август Да споделя какво се случи и огромното ми разочарование от качеството на радиатора. След има няма 500 км протече. Знам, че ги тестват, и може би съм попаднал на кофти бройка, но това е повече от скандално. Решението с планки отпадна преди това, защото на никой не му се занимаваше, преправянето щеше да излезе една чанта пари (тук е момента да споделя, че човека, който се занимава с ремонти на авторадиатори ми препоръча да взема втора употреба, защото новите били от някаква сплав подобна на алуминиева, но не точно и припоя не хващал.) и преправянето щеше да е рулетка. Та така - смених го с нов втора употреба. Докато изкара, после ще му мисля. П.С. Чисто нов ОЕМ 888 лв. Това бе най-добрата оферта + 15 дни доставка 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #4 Отговорено 20 Август https://www.facebook.com/watch?v=325894733851271 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #5 Отговорено 21 Август Напоследък няколко пъти с познати, с Акорди при обсъждане на радиатори имаше оплаквания от протичане на нов радиатор Нисенс. Макар, че моя също е такъв. Слаган преди малко повече от 3 г. и за сега държи. Последно което ми препоръча майстор е на марката NRF. Такъв сложих на климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #6 Отговорено 23 Август On 8/20/2024 at 7:08 AM, Митко Йотов said: https://www.facebook.com/watch?v=325894733851271 Старият не подлежеше на ремонт. Единствено можеше е да се прехвърлят пластмасите за сумата от 450 лв. След малко по задълбочено проучване, ако на някой му е интересно, се оказва, че между 2.0 и 2.4 разликата в радиаторите е само в разположението на щуцерите за охлаждането на автоматичната скоростна кутия и дренажа за източване на радиатора, заради тампоните на двигателя. Източник: https://www.drive2.ru/l/679431666585845739/ Въоръжен с тази информация намерих ,че Denso имат модел за 2.4 АТ - DRM40025, дори на схемата се вижда ,че има въпросните уши. Също така се оказа, че Nissens също предлагат (Nissens 68096). О, и каква изненада и той е с въпросните уши, поне от снимките, които видях. Надявам се за някой да е полезно, защото се оказа, че в магазините не знаеха дали са взаимозаменяеми. И пак казвам, че всичко това е информативно, да не се взима на 100%. Не съм го правил и не гарантирам за резултата. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #7 Отговорено 11 Септември Потвърждавам,че Nissens 68096 става и за 2.0 мотора. Сложен от майстора с малко заигравка от негова страна - точно заради разпожението на месинговите тръби за маслоохлаждането( ATF). Каза, че или трябва малко да се огънe/ат месиноговите тръбички излизащи от радиатора или да се удължът самите маслоустойчиви маркучи, през които минава ATF. Никъде в БГ,поне на колкото места се обадих, не можах да намеря наличен Denso. А там където се навиха да го доставят беше на страхотната цена от 520 лв. Нисенс-а ми го дадоха за 260 кинта. Сега остава да видим колко време ще издържи. Дано да изкара поне 15 години както и оригинала 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове