Jump to content
impress

Не пали 2,2 дизел

Recommended Posts

Колеги имам проблем с 2,2 140 коня. Като дам на контакт, таблото не светва, върти стартера, но не пали. Няма грешки, на живи данни помпата си качва гориво. Акумулатора е на 100% зареден, всички предпазители са здрави в коша и в купето. Само лилавите рингове на таблото светват като сложа ключа в контакта, но нищо друго не светва по таблота, а стартера върти. Като включа отделно габатити, фарове, аварийни си светят на таблото. Скоро е правен резервен ключ и като е нарязана заготовката не е влизала в контакта до край, а само до средата. След нарязване на нова, вече влиза в контакта, но с наместване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това само с резервния ключ ли го прави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само той влиза трудно в контакта, но и с двата таблото не свети на контакт, а стартера върти без да пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах клемореда и го прегледах, няма проблем с него, като нов е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, impress написа:

Само той влиза трудно в контакта, но и с двата таблото не свети на контакт, а стартера върти без да пали.

Да не те отчайвам, но скоро ще правиш и патрона.

Какво си правил последно , че спря да пали, или просто така стана от веднъж?

Иначе, примерно може да имаш проблем с имобилайзера  и да не разпознава ключа. Може да прехвърлиш карантията от стария ключ, на този където труно - но все пак влиза в патрона и да пробваш.

За всеки случай, пак прегледай бушоните. Там където си ровил по клемореда, да не си откачил нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше си идеална колега. Паркирах пред блока и при следващо палене се появи проблема. Не е от ключа или имобилайзера. И с другия ключ е същото положението. Акумулатора е на 100% заряд, предпазителите са здрави, на живи данни помпата подкачва, компютъра работи. Като дам на контакт не светва таблото и колкото и да върти стартера, не пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като не ти свтва таблото, как разбра че не е от имобилайзера? Причини много. Иди на майстор.  А, другите живи данни, някой гледа ли ги? А в бодито връзката с таблото, (щото всичко минава от там)...... ами....ами.... още да изреждам ли. Трябва ти майстор "начетен".  Може да ти е опукало таблото като са му връщали километрите да са си оставили ръцете. Да не забравяме и че елекрониката е БОШ .

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...