impress 0 #1 Публикувано 21 Юли Колеги имам проблем с 2,2 140 коня. Като дам на контакт, таблото не светва, върти стартера, но не пали. Няма грешки, на живи данни помпата си качва гориво. Акумулатора е на 100% зареден, всички предпазители са здрави в коша и в купето. Само лилавите рингове на таблото светват като сложа ключа в контакта, но нищо друго не светва по таблота, а стартера върти. Като включа отделно габатити, фарове, аварийни си светят на таблото. Скоро е правен резервен ключ и като е нарязана заготовката не е влизала в контакта до край, а само до средата. След нарязване на нова, вече влиза в контакта, но с наместване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #2 Отговорено 21 Юли Това само с резервния ключ ли го прави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impress 0 #3 Отговорено 21 Юли Само той влиза трудно в контакта, но и с двата таблото не свети на контакт, а стартера върти без да пали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impress 0 #4 Отговорено 21 Юли Махнах клемореда и го прегледах, няма проблем с него, като нов е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #5 Отговорено 21 Юли Преди 13 часа, impress написа: Само той влиза трудно в контакта, но и с двата таблото не свети на контакт, а стартера върти без да пали. Да не те отчайвам, но скоро ще правиш и патрона. Какво си правил последно , че спря да пали, или просто така стана от веднъж? Иначе, примерно може да имаш проблем с имобилайзера и да не разпознава ключа. Може да прехвърлиш карантията от стария ключ, на този където труно - но все пак влиза в патрона и да пробваш. За всеки случай, пак прегледай бушоните. Там където си ровил по клемореда, да не си откачил нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impress 0 #6 Отговорено 23 Юли Беше си идеална колега. Паркирах пред блока и при следващо палене се появи проблема. Не е от ключа или имобилайзера. И с другия ключ е същото положението. Акумулатора е на 100% заряд, предпазителите са здрави, на живи данни помпата подкачва, компютъра работи. Като дам на контакт не светва таблото и колкото и да върти стартера, не пали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #7 Отговорено 23 Юли (Редактирано) И като не ти свтва таблото, как разбра че не е от имобилайзера? Причини много. Иди на майстор. А, другите живи данни, някой гледа ли ги? А в бодито връзката с таблото, (щото всичко минава от там)...... ами....ами.... още да изреждам ли. Трябва ти майстор "начетен". Може да ти е опукало таблото като са му връщали километрите да са си оставили ръцете. Да не забравяме и че елекрониката е БОШ . Редактирано 23 Юли от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове