Евгени76 0 #1 Публикувано 18 Юли (Редактирано) Здравейте колеги, В последно време колата взе да прави различни проблеми, повечето ги решихме. Но сега ми трябва делко за въпросния мотор 2.0, 128к.с. Ако някой има налично такова, или знае от къде може да се намери, на добра цена, ще съм благодарен. Новото е прекалено скъпо, чака се доста за доставка. Поздрави Редактирано 18 Юли от Евгени76 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladimir8507 14 #2 Отговорено 25 Юли То и на старо е скъпо, защото джамбазите по моргите не познават парите. Добрата новина е, че може да се ремонтира. Проблемът ти най-вероятно е с бобината, комутатора или палеца на дистрибуторната капачка (или всички заедно). Не са скъпи, преди 5 години ги намерих в Косер. Лошата новина е, че трудно ще намериш механик, който ще му се занимава с такъв ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 18 #3 Отговорено 25 Юли (Редактирано) В делкото има и два или три датчика които не се ремонтират. Другото не е трудно за смяна. Редактирано 25 Юли от gecata1059 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иванов Богдан 6 #4 Отговорено 11 Септември Здравей,без да се сваля делкото може ли да се сменят бобина и комутатор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 18 #5 Отговорено 11 Септември Може.Свяляш капачката и палеца и действаш. Всичко е на болтчета. За да свалиш палеца трябва да завъртиш болта към купето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #6 Отговорено 11 Септември Ако въпреки всичко решиш да го свалиш е хубаво да бележиш сегашното положение, заради ъгъла на запалване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandy 23 #7 Отговорено 3 Октомври Колега Евгени76, свали делкото от колата и го разглоби, като може да снимаш всичко как демонтираш и местата на кабелите. На моето при първата "профилактика" се оказа с блокирал лагер на оста...на ръка много трудно се въртеше оста и семеринга пропускаше вътре в корпуса на делкото. Другият голям проблем бяха изгорелите изолации на кабелите вътре в делкото, всичко се разпадаше при докосване. Трите индукционни датчика се замерват по съпротивление, бобината също може да се замери по съпротивление и да се огледа за пробив по корпуса. Другата част е комутатора, която също се продава и може да смениш. Както и колега е писал само трите индукционни датчика са трудни за намиране нови, моите са нови от друг модел на хонда с пренареждане на пиновете в буксата. Тези три датчика дават грешка на диагностика за всеки по отделно, светва и чек лампата ако не работят правилно. За комутатора също светва чека и се хваща с грешка на диагностика, само бобината не се отчита от чек лампата и няма грешка при диагностициране през ЕКУ. Комутатор е IG-HD003 lagera e 6001/012 12,46x28,0x8,0mm семеринг 12,4x22,5x5,5mm 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове