vdon 20 #1 Публикувано 17 Юли Здравейте. Моето Хонде отново отказа да запали. За 10 години това ми се случва за четвърти път. Обикновенно след смяна на бобина и комутатор нещата се оправят. А след това и задължителна смяна на кабели и свещи - NGK. Днес го направи даже в сервиз. Вкарах я за смяна на масло в автоматичната кутия. И след това като трябваше да я изкарам не запали. Казах на майстора че това ми го прави често и за това си нося чисто нова бобина БОШ и комутатор. Той се изненада с усмивка. Сменихме ги но колата отказа отново да запали. Последния път когатао ги сменях беше октомври 2023г заедно с кабели и свещи. По късно дойде приятел със същата хонда. Човека си свали дросела от неговата хонда сложихме го на моята но пак не запали. С направена проба със стара свещ не дава и искра. Както с работещия дросел така и с моя ремонтирания. Сложихме моя на неговата Хонда но и тя не запали. После върнахме неговия на неговата кола и си запали. Явно имам проблем и с дросела но и нещо друго. Та може ли някой да ми препоръча къде в София да закарам с репатрак колата и да ми я оправят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 17 Юли Чека светва ли? Зелено ключе светва (и мига) ли? Шоковият датчик натиснат и проверен ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #3 Отговорено 17 Юли Да проверени са без шоков датчик. Но е факт че и с моя и здрава кола не пали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #4 Отговорено 18 Юли Дайте идея от какво е изчезнала искрата - след като и със свалено от току що работеща кола делко не пали и няма искра. Шоковия датчик не спира ли бензина в смисъл искра ще има. Може ли да се е скъсал ангренажа по време на запалване примерно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #5 Отговорено 18 Юли (Редактирано) Така както описваш какво общо има дросела че сте го сменяли,ако няма искра ,дросела не е виновен. Обикновено при тест за искра горят бобини и комутатори. Тук наистина ти трабва някой който разбира от ел. защото и с работещо делко да намя искра,трябва да се проследи. Редактирано 18 Юли от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #6 Отговорено 18 Юли (Редактирано) Моя грешка. Дросел не е сменен сега Делко е сменявано с такова работещо за проба. Дросел сменях преди няколко месеца. Ако не е скъсала ремъка утре ще дойде един ел.техник да мери и дано хване нещо. Досега винаги след смяна бобина и комутатор се е оправяла. Просто ако някой е имал такъв проблем от къде може да се изгуби искрата да сподели. Редактирано 18 Юли от vdon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #7 Отговорено 18 Юли (Редактирано) Проблема е отсранен. Лошо стечения на обстоятелствата. Делкото ми си е било изправно. Просто в момента съм със счупен крак и ходя с 2 патерици. Като вляза в колата патериците стоят на пасажерската седалка до мен. И като съм слизал съм чукнал шоковия датчик . След това сме сменили бобина и комутатор но явно комутатора е бил сдал багажа. И отам моето делко не дава искра на другата хонда. А нейното делко не дава искра на моята заради шоловия датчик. Днес реших да купя нов комутатор и след смяната му делкото вече даваше искра на другата хонда. После видяхме че чека не изгасва на моята а продължава да свети. Наведох се да сложа кламерче за диагностика и погледа ми спря на шоковия датчик. И се сетих че може и да не спира само гориво. Натиснах го - чека изгасна и колата запали. Поуката е че шоковия датчик не спира само горивото а явно и някакви токове. Въпреки че на буксата даваше напрежение. Редактирано 18 Юли от vdon 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове