Katq5555 0 #1 Публикувано 13 Юли Колеги, хидравличното масло в казанчето е на мах, след шофиране около 10км, взе да се чува много лек звук може би от към помпата, след изгасяне на колата, нивото на маслото се е покачило над максимума без да ври. Сменени са всички опръстени, теч няма. Имам ли повод за притеснение. Акорд 7 2.4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 13 Юли Вероятно при разширението при загряване... Всички течности, където има min/max, ги държа на средата и ги следя..., така няма как да излязат извън границите при различни условия... На студено, изтегли с голяма спринцовка излишното, до средата и наблюдавай... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Katq5555 0 #3 Отговорено 13 Юли преди 42 минути, JapCar написа: Вероятно при разширението при загряване... Всички течности, където има min/max, ги държа на средата и ги следя..., така няма как да излязат извън границите при различни условия... На студено, изтегли с голяма спринцовка излишното, до средата и наблюдавай... На студено днес всичко си е на мах както си беше. До сега не се е случвало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 13 Юли Преди 1 час, Katq5555 написа: На студено днес всичко си е на мах както си беше. До сега не се е случвало При затопляне, всяка течност се разширява... Какъв е смисъла да е на макс, свали нивото и винаги ще в нормите и на топло и на студено... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #5 Отговорено 10 Август На 13.07.2024 г. at 8:41, Katq5555 написа: Колеги, хидравличното масло в казанчето е на мах, след шофиране около 10км, взе да се чува много лек звук може би от към помпата, след изгасяне на колата, нивото на маслото се е покачило над максимума без да ври. Сменени са всички опръстени, теч няма. Имам ли повод за притеснение. Акорд 7 2.4 Здравей. А маркучът за високото налягане оригиналният ли е или правен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Katq5555 0 #6 Отговорено 19 Август На 10.08.2024 г. at 17:46, NOVIQ написа: Здравей. А маркучът за високото налягане оригиналният ли е или правен. Здравейте, не е оригинален, нов китайски е. Нивото на маслото се покачва след като е загряла колата и при подаване на газ видимо се вдига без да се пени. В последния сервиз ми казаха, че евентуално може някъде по маслоохладителя или рейката да има запушване и да се тормози помпата, нямам представа дали е възможно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #7 Отговорено 20 Август Наблюдавай нивото и да е малко над максимума нищо му няма,при малък наклон на пътя се влияе нивото ,моята когато протече ,започна малко по-малко и доста време карах и доливах ,така .че спокойно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #8 Отговорено 22 Август На 19.08.2024 г. at 21:35, Katq5555 написа: Здравейте, не е оригинален, нов китайски е. Нивото на маслото се покачва след като е загряла колата и при подаване на газ видимо се вдига без да се пени. В последния сервиз ми казаха, че евентуално може някъде по маслоохладителя или рейката да има запушване и да се тормози помпата, нямам представа дали е възможно. "Запушване по хидравличната система" са искали да кажат ама тва е щото толко могат и толко знаят и дори не знаят кво да лъжат, и приказват. Виж като въртиш волана ако вие още повече и с оборотите се усилва звука от помпата е, която я тормози не оригиналния маркуч. Помпи ли не правих, маркучи ли не сменях и накрая оригинален маркуч и край, спряха всякви шумове и волана се върти по гладко. Получава се теч на хидравличната тръба по някое време, понеже са си на години вече тия коли, и тръбата изгнива външно и почва да тече. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове