a.ngelov 1 #1 Публикувано 6 Юни Здравейте обмислям да обновя автопарка (в момента карам Тойота Авенсис 2005 г ) и се спрях Хонда Сивик 9 фейс комби . Търся само 1.8 бензин - 140 коня . Дизел не разглеждам като опция . Хонделата ще карам в града и веднъж седмично извън за по-дълги разстояния . Въпроса ми е има ли някакви особености , на които да обърна внимание при избора . Изчетох доста из нета , но искам да се допитам и до Хонда феновете тук В момента на пазара има тези (ако може мнения по въпроса ) : https://www.mobile.bg/obiavi/avtomobili-dzhipove/honda/civic/kombi/benzinov/rachna/ot-2014?engine_power=90 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #2 Отговорено 6 Юни Щом си почел, не знам какво повече може да се каже... Щом е фейслифт, дискутираните проблеми с бутала/горене на масло са отстранени. Преди фейс лифта бяха Евро 5, а тези от линковете са 6... Който знае да каже разликата, какви промени има, та са станали 6...? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.ngelov 1 #3 Отговорено 6 Юни Здрасти , прочетох и твоята тема по-долу и се споменава , че Евро 6 вървял по-малко от преди фейса с Евро 5 . Има ли някой още с такова усещане ? Настройки на двигателя ли са това или нещо друго ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #4 Отговорено 6 Юни преди 6 минути, a.ngelov написа: ... и се споменава , че Евро 6 вървял по-малко от преди фейса с Евро 5 . Това би трябвало да го усети някой, който е карал и двата... Теоретично е логично, че заради екология двигателя се "спъва"..., но нека някой знаещ да каже повече... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.ngelov 1 #5 Отговорено 6 Юни Също исках да питам дали има болка с ръждата Сивика от това поколение ? Имах приятел с Джаз от 2007 и там нещата не бяха добре . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #6 Отговорено 6 Юни преди 3 минути, a.ngelov написа: Също исках да питам дали има болка с ръждата Сивика от това поколение ? Имах приятел с Джаз от 2007 и там нещата не бяха добре . Моята е от Швейцария и няма, до колкото съм видял... То е трудно и да я огледаш, защото от предната броня, до задния мост, е покрита с кори, отдолу е плоска, всичко е над корите... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.ngelov 1 #7 Отговорено 6 Юни Комби версиите са доста по-рядко срещани от хечовете , цената им също е на "ниво" . Търсих и алтернативи на Сивика ( Акорда ми идва голям ) и там са Тойота , Хюндай и Киа , които също предлагат бензинови мотори на добри цени . Сивика най-ми допада като дизайн и мощност . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #8 Отговорено 6 Юни преди 16 минути, a.ngelov написа: Комби версиите са доста по-рядко срещани от хечовете , цената им също е на "ниво" . Търсих и алтернативи на Сивика ( Акорда ми идва голям ) и там са Тойота , Хюндай и Киа , които също предлагат бензинови мотори на добри цени . Сивика най-ми допада като дизайн и мощност . Като гледам цените, си е доста ниво и доста надценени, ама нейсе... Авенсиса който имаш, е голяма удобна, семейна кола, с не кой знае какъв дизайн, но по комфорт е над Сивика, защото е по-тежка и с независимо окачване отзад. ( в Англия имах такава, дизелова, но фейслифт 2007). Преди Сивика имах Акорд 8 и след година го продадох точно заради огромния размер и неудобства за градско движение/паркиране/гараж... (7ма серия е идеалния размер, за мен, ама одъртя модела) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #9 Отговорено 7 Юни Да се изкажа и аз, защото бях в Германия през януари за такъв Сивик, но хечбек. Искам само да ви обясня, че кола в Германия, която не е била в района на Кьолн и е над 100 000 км е почти задължително с ръжда. Тези без ръжда там и на около 90 000 км струваха от 11 000 евро нагоре без докарването... така че си преценете за 22-24 хил. лева тука какво ще купите. Двете , които са ти на линка - тази на 200 000 км задължително отпада няма как да няма ръжда. Другата на 140к може да я гледаш само ако има документи за километрите и от кой районна Германия е внесена, но шанса е малък да няма ръжда. Тази , която е на 31 000 лв стои на обява отпреди нова година, не знам дали не беше купувана от БГ със сервизна история, ако и тя е от Германия трябва да внимаваш. Колегата е прав, че отдолу има предпазна кора, но при този модел ръждата избива основно отзад зад кората между двете колела, джамбазите ги маскират, в Германия стига да се продава от немец, такива глупости не правят и не връщат километри. Общо взето трябва много да внимаваш, в БГ не вярвам да намериш свястна.... минал съм го този път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.ngelov 1 #10 Отговорено 10 Юни Не знам каква цена е нормална за такъв автомобил , ясно е че зависи от конкретната бройка , но и както казах рядко се срещат . Тези кори лесно ли се свалят ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #11 Отговорено 10 Юни Ако търсиш бензинова 1.8 и да е под 100 000 км, трябва да струва над 25 000 лв, щото и джамбазина да има печалба. За по 20-24 лв това са коли на над 200 000 км, карани карани или блъскани. Тука има един колега, който откакто си я е взел само пита това защо така, онова защо така.... аз само си карам, но си я докарах лично. Повечето дето са тръгнали за кола искат ако може да им е близо.... ама пък после търсят майстори на далекоо и става една манджа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #12 Отговорено 10 Юни преди 31 минути, paruchev написа: Тука има един колега, който откакто си я е взел само пита това защо така, онова защо така.... аз само си карам, но си я докарах лично. Пита, защото иска да знае, кое/как защо е така и защото автомобилните форуми са не само за да се хвалим, а да дискутираме и недостатъците, проблемите и за да си помагаме един на друг, а не само дискусии какви върхови масла/консумативи да вземе, след като я е купил... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #13 Отговорено 10 Юни (Редактирано) Преди 5 часа, a.ngelov написа: Тези кори лесно ли се свалят ? Би трябвало да е лесно, но са многобройни крепежи... 4-6 болта и много копчете/клипсове... Заврях се в канала, да снимам... 1. Свален алуминиев капак от кората под двигателя (за смяна на маслото) Трудно се развиха болтовете... 2.Снимано отзад напред-края на кората под двигателя. 3. Снимано назад, голямата кора под купето, до задния мост. 4. Гърнето, снимано отпред назад... Отгоре голямата кора (пред него), зад него е кората под багажника... 5. Болт и клипс от крепежите. Едва ли си струва да сваляш корите, не знам какво ще видиш... Не виждам притеснителна ръжда наоколо... Редактирано 10 Юни от JapCar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #14 Отговорено 10 Юни Добре от към аеродинамика под купето, но всичко покрито е без вентилация и при застояваща се влага гние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #15 Отговорено 11 Юни Преди 14 часа, JapCar написа: Пита, защото иска да знае, кое/как защо е така и защото автомобилните форуми са не само за да се хвалим, а да дискутираме и недостатъците, проблемите и за да си помагаме един на друг, а не само дискусии какви върхови масла/консумативи да вземе, след като я е купил... Еми помагам му, за да не бърза като теб. Пък ти ме разбирай както искаш. Доколкото помня ти беше доволен от факта, че не си обикалял по градовете за кола, за сметка на това веднага смени акумулатор и не ти работи климатика. Затова му казвам да не бърза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #16 Отговорено 11 Юни (Редактирано) преди 21 минути, paruchev написа: Доколкото помня ти беше доволен от факта, че не си обикалял по градовете за кола, за сметка на това веднага смени акумулатор и не ти работи климатика. Затова му казвам да не бърза. Абсолютно добре помниш, да добавя и маншони на спирачните цилиндърчета и един светодиод на дневните светлини... Мнозина може да имат подобни проблеми, но не знаят, а и не винаги пишат тук, а аз си проверявам важните неща... Акумулаторът си е консуматив, няма да ме спре за покупката, но ако бях забелязал, че не е оригинален старт/стоп, а е сменен от джамбазите, щях да искам дискаунт... За климатика същото, вината си е моя, че му повярвах и не го тествах подробно... До сега не съм имал проблеми с никоя кола, освен влагата в купето на Акорд 7 в Англия... Там поне ако е от автокъща, дават 1-3 месеца гаранция за основни неща, от частно лице няма... Таа, ако не я бях купил от Плевен, а от Бургас, или от Германия примерно, късметът можеше да е същия + още разходи... Редактирано 11 Юни от JapCar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #17 Отговорено 11 Юни Нека да помогнем на човека, кажи ти без да си се разкарвал до Германия като мен колко ти излезе колата общо с обслужвания и ремонти и ще кажа аз колко ми е излязла с докарването, за обслужване не съм давал пари или за нещо друго да чукна на дърво , защото ми я дадоха обслужена и нека той да си прецени дали да търси в БГ такава кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #18 Отговорено 11 Юни преди 7 минути, paruchev написа: Нека да помогнем на човека, кажи ти без да си се разкарвал до Германия като мен колко ти излезе колата общо с обслужвания и ремонти и ще кажа аз колко ми е излязла с докарването, за обслужване не съм давал пари или за нещо друго да чукна на дърво , защото ми я дадоха обслужена и нека той да си прецени дали да търси в БГ такава кола. Обслужванията/грижите си ги правя сам, за ремонтите, не съм свършил с климатика, за акумулатора- 200 кинта. С регистрацията май излезе близо 18 хил... И тази цена е безумна за дърта 12 годишна кола, но пазарът е такъв..., а питащият май се кани да даде доста над 20... Естествено по-млада и по-малък пробег е по-вероятно да е по-читава... Винаги се търси баланс цена/качество, но стара кола е на късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #19 Отговорено 11 Юни (Редактирано) В това число ми се ще, че забравяш масла, както и че си с един ключ. Моята е 24,5, но е фейслифтова на 82 000 км и не съм пипнал нищо по нея. Забравих да допълня, нямам пребоядисвано, имам навигация - работеща и задна камера, както и фабрично затъмнени задни стъкла, както и нови зимни гими. И това е цената с докарването. Пълен комплект ключове и е 2015 г. и подгряване на седалките казвам детайлите, защото екстрите струват пари. В БГ джамбазите масово докарват базови хонди, че ги вземат евтино. Редактирано 11 Юни от paruchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #20 Отговорено 11 Юни преди 8 минути, paruchev написа: В това число ми се ще, че забравяш масла, както и че си с един ключ. Моята е 24,5, но е фейслифтова на 82 000 км и не съм пипнал нищо по нея. Забравих да допълня, нямам пребоядисвано, имам навигация - работеща и задна камера, както и фабрично затъмнени задни стъкла, както и нови зимни гими. И това е цената с докарването. Пълен комплект ключове и е 2015 г. Маслото не съм сменил още, купил го бях за Акорда, ще дойде време, не робувам на тези неща, за разлика от повечето... Как/кога ли са го сменяли предишните собственици, колко време ще я притежавам, та да мисля за следващите собственици, колко ще се износи двг...? Пребоядисвана ми е предната броня, но не личи от пръв поглед и това не е важно. Имам задна камера и парктроник, сега експериментирам с преден, заради ниската броня/тротоарите... Измислих/направих си схема за обръщане логиката на старт/стопа, да тръгва на изключен и включване по желание... Експеримента е успешен, трябва да си направя платчица и да я сложа в кутийка някъде под таблото... Навигацията не ми липсва, в днешно време не е страхотна екстра..., от много години ползвам TomTom, когато се налага, а и с телефоните... Дадоха и комплект зимни гуми на ляти джанти, макар и не нови... Втори ключ (трябва ми само за резервен) направих евтино, само програмиран чип за имобилайзера, без дистанционно, защото имах оригиналната нарязана част за ключалките и чипа пасна на мястото... Затъмнените стъкла станаха мода, но не съм фен..., ще дойде време, пак да държат и да не минава преглед, ако % затъмнение е над законните... Както и да е, до 25х. кинта имам мегдан да сменя двг. и много други неща... , но не бих го направил. Колко %-а мислиш, че като теб, винаги ходят в чужбина и никога не купуват от БГ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #21 Отговорено 11 Юни Ооо николко, Българинът го мързи да гледа и като гледам повечето си казват това не ми е приоритет, онова не ми е приоритет, ала бала, само че в крайна сметка за една шапка пари си взел кола без работещ климатик, но щом за тебе е по-важно да наблегнеш на цената мен не ме бърка, не те съдя. Аз си ценя времето и си плащам, за да не обикалям по майстори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #22 Отговорено събота в 18:14 И аз започнах да търся активно Сивик 9,1.8, автомат, фейслифт в Германия. Цените за Ехеcutive са доста солени. За хеча варират около 15 к евро. В момента преговарям за екземпляр на цена 18 к евро, което е лудост, но е на 40000 км. Как в БГ вървят по 25-28 к лева не знам. Има само ръчки, и нямам база за сравнение с автомат.Ако някой е вземал автомат на малко километри без ръжда да сподели как е постигнал цена под 32 - 33000 лева без докарване. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове