JapCar 334 #1 Публикувано 29 Май, 2024 (Редактирано) Когато я купувах, питах и търговеца каза, че работи... Беше студено и го пуснах за малко, духаше нещо, но не може да се прецени за малко... Вера свалих кората над радиаторите, за да прекарвам кабели за парктроник отпред и в ъгъла под предния радиатор видях петно, текло е... Пробвах, зададох минимална температура "Lo", духа но не студено, и изглежда компресора не се включва, демек климатика не работи. Нормално е като е изтекъл фреона, да не включва компресора, но няма ли някаква индикация за това, записване на грешка...? Ето защо, на всичките си хонди преди, бях сложил светодиодче от релето за компресора и виждах кога включва/изключва, за мен това е полезно... С бутона AC, само включваш климатика, т.е. разрешаваш му да работи, но по нищо не личи дали компресора включва, всичко друго си показва нормално, но не духа студено. Отново ми липсва сервизното ръководство, не знам кое е релето, някой знае ли? Според мен да изпуска О пръстена на входната тръба, е по-малко вероятно, от пробит радиатор около това място, защото на някои места при пипане, падат люспи... От къде е най-добре да поръчам радиатор, ако майстора установи, че е от него? Редактирано 29 Май, 2024 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 16 #2 Отговорено 5 Юни, 2024 Това Сивика от плевенската автокъща, дето ти казах да внимаваш е май, нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 334 #3 Отговорено 5 Юни, 2024 Преди 5 часа, paruchev написа: Това Сивика от плевенската автокъща, дето ти казах да внимаваш е май, нали? Да... Какво да внимавам...навсякъде е на късмет... Навсякъде всичко е маскирано, с добър търговски вид. Поне беше в Плевен, иначе можеше да е същото, но да бия път из цялата страна да търся... В Англия, от автокъща дават 1-3 месеца гаранция за основни неща, включено в цената..., тук можело месец гаранция, ама цената 1 бон нагоре... Не, че и там няма измамници/негодници, но по-рядко, пука им за реномето, за да не ги разнасят клиентите по форумите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 16 #4 Отговорено 5 Юни, 2024 Е щом мислиш, че е късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 334 #5 Отговорено 19 Юни, 2024 Оказа се релето на компресора, което можеше и сам да оправя..., но поне дозаредиха 100гр фреон... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6618 #6 Отговорено 20 Юни, 2024 Важното е че вече вее хлад, щот в тез жеги - разглезиха ни тея технологии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 334 #7 Отговорено 20 Юни, 2024 Преди 1 час, ceco_accord написа: Важното е че вече вее хлад, Така е, известно време ще е така, но щом е изгубил 1/3 от фреона, пак ще го изгуби, зависи кога..., не установиха теч, въпреки петното, което показах... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pgenov 15 #8 Отговорено 26 Май (Редактирано) И аз се сдобих с такъв теч в началото на Май, на сменен кондензатор преди 4г в Бултрако Пловдив (колата беше на 6 години). Системата се оказа празна, напълниха я, сложиха и UV оцветител. Казах си Е тоя кондензатор, оригинален, пък за 4 години се проби пак... Вечерта се навеждам и ето това виждам. И аз реших, че е уплътнението, поръчах си и тръгнах да се приготвям за смяната. Климатика не съм го пускал изобщо оттогава, че не знаех с какви темпове изпуска. Отидох да източат климатика, 3 седмици след пълненето - системата вече празна . Та започнах с демонтажа. Свалих предната броня и се захванах с климатика. Болта излезе с драма, пълно с корозия. Ама като започнах да вадя тръбата - ми направо се скъса. А частта, което остана вътре, беше като залепена. В крайна сметка успях да я раздвижа, с внимателно натискане напред-назад, след като излезе доста гняс. Ама това раздвижване няма как да се постигне като е тръбата залепнала на място. Може би с някакъв разтворител... Но в крайна сметка сега ще трябва да се сменя тръбата и кондензатора, понеже като го гледам и той ще се обади след година. Проблема ми е, че не мога да намеря инфо какво е уплътнението за горната тръба. По-голямо е от на долната, която е 8мм, спрямо каталога на Honda. Редактирано 26 Май от pgenov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didentce123 3 #9 Отговорено преди 15 часа (Редактирано) Здравейте колеги имам civic 9 gen скоро след закупуването от дилър във варна ( много лъжат ). Установих че климатика не работи. След бърза дианостика с надуване на системата. Се установи че топлообменика вътре в кипето е пробит. След което разбрах че ново от магазина е мисията невъзможна или няма да е оригинално а щее зместител ( купих от друга ударена - няма знаечение дали е дизел или бензин топлообменика е еднакъв ) потърсих майстор който да го смени във ВАРНА. Двама ( майстори) ми обесниха как трябва да свлят таблото за да го сменят че е 3- 4 дена работа и ще струва 600 лева работата ( много лъжат МНОГО). И аз бая се замислих каво да правя. Случайно попаднах на момче от авто моргата което ми обясни как за 2 часа се сваля топлообменика през жапката и пак се поставя за още 2 и се оказа прав . Та сам си смених топлообменика . Ако някой. Ама същи проблем. Може да ми пише или обади ще му помогна. Много лъжат във Варна. Много лека и безаварийна на всички 0886520647 Редактирано преди 15 часа от didentce123 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове