Jump to content
SvetoslavStoychev

Задържане на спирачен апарат Nissin.

Recommended Posts

Здравейте!

Имам задържане на заден ляв спирачен апарат. Несменен остана само супортът, който трябва да намеря отнякъде.

Ако някой има втора употреба, нека сподели. Единствения нов, който намерих, е за Лукас спирачна система и разбира се няма общо. Получих и съвет, че трябва да сменя накладките, защото има разлика между тези за седан и комби, но моите са си за комби. Моля за помощ и съвети!

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките по форма са еднакви. Просто за седана имат по 1 пъпка, която воже да се изпили и да пасват на комбито.

Накладките трябва свободно да се движат (на ръка) в супорта, за да може даскът при въртене да ги отделя от себе си, след отслабване натиска на буталото.

Слечвало се е и то да заклинва, ако накладките са доста износени. Просто излиза повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Именно тази пъпка- няма я, за комби са си. Единият от водачите на супорта задържаше, изпилих дупката без да я разширя и водачът тръгна, но пак задържа. Според майстора има вероятност супорта леко да е кривнал и там да е проблема. Нищо друго не остана неподменено...

Редактирано от SvetoslavStoychev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супорта не може да кривне...

Задържане може да е само от водачите и буталото, евентуално от ръчната спирачка...

Не знам каква дупка си пилил, не си спомням да има нещо за пилене..., почиства се и с смазва и лесно се проверява как се движи.

Провери ли под маншона буталото да не е клеясало?

Прибери го докрай с въртящия инструмент, изкарай го с педала, всичко това 2-3 пъти. Това, което казвам е при седана, ако при комбито системата е различна, не знам..., щом няма пъпка на вътрешната накладка, която влиза в един от жлебовете на буталцето...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Емо, при комбито ръчната спирачка задейства отделни барабанни спирачки, а дисковите са само за крачната.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, ceco_accord написа:

 дисковите са само за крачната.

Допусках, че е така..., значи обслужване/проверка/раздвижване е по- лесно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, SvetoslavStoychev написа:

 ............изпилих дупката без да я разширя и водачът тръгна, но пак задържа. 

Майстора ли те накара? Тресни му го сега у кратуната.

Търси си втора ръка, рециклираш и сменяш целият апарат. За рециклажа си има фирми които това правят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Смених супорта с друг такъв втора употреба, смазах от А до Я и всичко заспа. 

Препоръчвам Автоморга "Хонда" в Бусманци. Има много "материал".

Благодаря за отговорите! 🙏🙂

  • Харесвам 1
  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...