Jump to content
kanadeca75

Климатична система

Recommended Posts

Здравейте! Колеги имам изпускане на фреон от системата.Някой използвал ли е препарат за запушване на пукнатини?Ако е...коя е марката от която е доволен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kanadeca75 Аз като човек занимаващ се професионално с хладилна и климатична техника, бих те посъветвал да не се занимаваш с такъв тип препарати, защото вредата от тях е по-голяма от ползата им. Тези добавки работят на принципа при който, като реагират с кислорода във въздуха, се образуват твърди кристали, които я запушат дупката, я не. Като страничен ефект от използването им е, че тези кристали тръгват по системата и много често запушват дроселиращите елементи. А още по-лошо е когато се предозират, в такива случаи почти винаги се стига до повреда на компресора. Сам си представи колко ще ти струва тогава ремонта. Бих ти препоръчал да си намериш читав майстор на автоклиматици, който си разбира от работата. Да надуе системата с азот, да намери теча/течовете и да ги отстрани. След което системата трябва да остане под налягане още известно време (колкото по-дълго, толкова по-добре) и да се уверите, че налягането не спада. Едва след това системата задължително се вакуумира и зарежда с необходимото количество фреон.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 20 часа налягането пада от 10 на 9 кг.см.2 Системата е надута с азот и е вкаран оцветител. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очевидно теча не е много голям, но все пак го има и трябва да се намери и отстрани. Пробвахте ли да напръскате със сапунка така както е надута и да огледате всички видими елементи. Друго което може да ви насочи е, ако има омазняване някъде. А оцветителя, за да се "покаже" е нужно системата да поработи  десетина, петнадесет дни, за да може добре да се разнесе навсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напръскано е . Теч не е открит 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам нова тема, дано колега не възразява.

 

Наскоро смених тръбата на ЕГР, няма да обяснявам защо, но след това изчезна хладното наклиматроника. Дали е съвпадание или при смяната, майстора е направил нещо - ударил, пробил, разхлабил? Или самата смяна има нещо общо с тръбите на климатроника?

 

Къде според вас може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, jt26 написа:
Преди 3 часа, jt26 написа:

Къде според вас може да е проблема?

 

Причините могат да бъдат много, както електрически, така и липса на фреон. Трябва да се диагностицира. Бих препоръчал проверката да започне от предпазителя и релето за климатика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.04.2024 г. at 14:41, kanadeca75 написа:

За 20 часа налягането пада от 10 на 9 кг.см.2 Системата е надута с азот и е вкаран оцветител. 

Игличките провяравани ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...