Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,искам да сменя маслото на диференциала на Хонда cr v mk2 

Намерих следните масла,кое е подходящо.Благодаря!

Screenshot_2024-03-31-12-30-51-625_com.ebay.mobile.jpg

Screenshot_2024-03-31-12-31-31-280_com.ebay.mobile.jpg

Редактирано от imiloykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой диференциал, преден, заден?!

 

Ако е заден, втората снимка - "DPS-F".

 

Предният диф ползва маслото от скоростната ти кутия. Няма значение, дали е ръчна, или автомат. Същото масло ползва и т.нар. "раздатъчна кутия". Значи, ако някой се опита да ти пробута масло за раздатка, не му се връзвай, нямаш такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за задният мост е

 

Благодаря!

 

Здравейте,да запитам задният диференциал колко масло събира.Благодаря!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@imiloykov

Маслото от втората снимка Honda DPS-F

1.2л ти трябват насипва се до протичане от горната пробка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_2e.htm#175901

По-скоро литър.

Отдавна съм го сменял, но не мисля че бях извадил 2 бутилки при смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, използвам темата, за да не отварям нова.
Понеже досега не съм имал кола 4х4 и нямам опит в смяната на диференциално масло.
Въпроса ми е следния - за задния диференциал само и единствено оригинално Honda масло ли може да се ползва или има някакви алтернативи? Например 75W80, 80W90 и т.н.

Изпратено от моят moto g24 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста експерименти с неоригинални масла,водещи после до ритащ или стържещ диференциал.

Дори и да намериш алтернативи водещи до спестяване на 10 лв,това дали е нужно.

Преди месец спасен заден диференциал на приятел  с налято някакво масло ,в последствие ритащ или стържещ диференциал.

Проблема се оправи с две смени с правилното масло.

1011846762_.thumb.png.099a3341e4bcb5f46c2aa9041a663cfa.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Има доста експерименти с неоригинални масла,водещи после до ритащ или стържещ диференциал.

Дори и да намериш алтернативи водещи до спестяване на 10 лв,това дали е нужно.

Преди месец спасен заден диференциал на приятел  с налято някакво масло ,в последствие ритащ или стържещ диференциал.

Проблема се оправи с две смени с правилното масло.

1011846762_.thumb.png.099a3341e4bcb5f46c2aa9041a663cfa.png

Благодаря много колега.

Значи оригиналното масло ще бъде. Някъде четох, че трябват 1.2 литра за смяна. От твоя опит можеш ли да кажеш дали е така?

 

 

________________

 

honda-cr-v-2-0-i-vtec_medium.png

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сменял съм на CRV1и CRV3 за двете е 1.2л .

Пуснал си темата в раздела CRV2,за коя генерация питаш.

Ето откъде ще ти излязат 2 туби по изгодно

https://obshtiporachki.online/produkt/honda-dual-pump-fluid-ii/

Ако  си с R20A2  CRV 3 смятам знаеш че този двигател най-добре му понася 0на20масло двигател или макс0на30.

 

п.п не цитирай предходно мнение против правилата на форума е.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

Извинявам се, че съм пуснал мнение против правилата.

За CR-V 3 питах.

И да, това е двигателя - R20A

Мислех да взимам 5W30 за смяната на маслото, но май ще го променя. Някоя конкретна марка за препоръчване има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола ...

 

Задния диференциал е диференциал като всички други диференциали. Няма нищо специално в него, което да изисква специално масло. Обикновена предавателна кутия.

Специалното при нашите коли е, че към задния диф е монтирана нашата DPS, т.е. системата за задвижване на задните колела. Диференциалът и DPS са с общ картер и ползват едно, и също масло, а именно специалното масло за DPS. 

Стърженето и тропането идват от DPS, а не от диференциала.

 

п.п. В този ред на мисли - предният ни диференциал ползва маслото от скоростната кутия. При автоматика диференциалът работи с ATF-DW1, а при ръчката с MTF.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
2 hours ago, HondaAgent said:

Благодаря.

Извинявам се, че съм пуснал мнение против правилата.

За CR-V 3 питах.

И да, това е двигателя - R20A

Мислех да взимам 5W30 за смяната на маслото, но май ще го променя. Някоя конкретна марка за препоръчване има ли?

Ок вече знаеш кой е правилния раздел и къде да питаш.

914624735_.thumb.png.4dfe5987017ec3b3da40cf35c3ee104f.png

 

Тази снимка излезе в горния ти пост,ако това е колата би ли обяснил това доливане на масло 10w40 Prista.

10w40 е като да блъскаш с голям чук по този двигател,това е мое мнение.

Моето предложение за масло е това,сайта е на колегата който организира общите поръчки тук в форума,там може да намериш и всички оригинални масла.

 

https://obshtiporachki.online/produkt/ravenol-ssv-sae-0w-30/

1662463868_.thumb.png.d26025d6dbefecbe041c37a124949949.png

 

Quote

п.п. В този ред на мисли - предният ни диференциал ползва маслото от скоростната кутия. При автоматика диференциалът работи с ATF-DW1, а при ръчката с MTF.

В същия ред на мислиCR-V 3  RE6 N22B3 автомат  предния диференциал ползва отделно масло от скоростната ,и това е специалното масло HGO3.

 

 

 

@HondaAgent

За да не нарушаваме правилата други въпроси в раздела за CRV3.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

В същия ред на мислиCR-V 3  RE6 N22B3 автомат  предния диференциал ползва отделно масло от скоростната ,и това е специалното масло HGO3

Това не е вярно.

Маслото HGO-3 е за раздатъчната кутия, а не за диференциала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA Ами това доливане се наложи по спешност, защото ми светна лампата на първото пътуване. След като изтина колата проверих и се оказа че маслото е под минимума и купих каквото имаше налично.  Аз затова не я карам общо взето докато не сменя маслото с по-хубаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...