imiloykov 0 #1 Публикувано 31 Март, 2024 (Редактирано) Здравейте,искам да сменя маслото на диференциала на Хонда cr v mk2 Намерих следните масла,кое е подходящо.Благодаря! Редактирано 31 Март, 2024 от imiloykov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1602 #2 Отговорено 31 Март, 2024 Кой диференциал, преден, заден?! Ако е заден, втората снимка - "DPS-F". Предният диф ползва маслото от скоростната ти кутия. Няма значение, дали е ръчна, или автомат. Същото масло ползва и т.нар. "раздатъчна кутия". Значи, ако някой се опита да ти пробута масло за раздатка, не му се връзвай, нямаш такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
imiloykov 0 #3 Отговорено 31 Март, 2024 Да за задният мост е Благодаря! Здравейте,да запитам задният диференциал колко масло събира.Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1565 #4 Отговорено 9 Април, 2024 @imiloykov Маслото от втората снимка Honda DPS-F 1.2л ти трябват насипва се до протичане от горната пробка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #5 Отговорено 26 Август, 2024 http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_2e.htm#175901 По-скоро литър. Отдавна съм го сменял, но не мисля че бях извадил 2 бутилки при смяната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 9 #6 Отговорено 8 Февруари Привет колеги, използвам темата, за да не отварям нова. Понеже досега не съм имал кола 4х4 и нямам опит в смяната на диференциално масло. Въпроса ми е следния - за задния диференциал само и единствено оригинално Honda масло ли може да се ползва или има някакви алтернативи? Например 75W80, 80W90 и т.н.Изпратено от моят moto g24 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1565 #7 Отговорено 8 Февруари Има доста експерименти с неоригинални масла,водещи после до ритащ или стържещ диференциал. Дори и да намериш алтернативи водещи до спестяване на 10 лв,това дали е нужно. Преди месец спасен заден диференциал на приятел с налято някакво масло ,в последствие ритащ или стържещ диференциал. Проблема се оправи с две смени с правилното масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 9 #8 Отговорено 8 Февруари Има доста експерименти с неоригинални масла,водещи после до ритащ или стържещ диференциал. Дори и да намериш алтернативи водещи до спестяване на 10 лв,това дали е нужно. Преди месец спасен заден диференциал на приятел с налято някакво масло ,в последствие ритащ или стържещ диференциал. Проблема се оправи с две смени с правилното масло. Благодаря много колега. Значи оригиналното масло ще бъде. Някъде четох, че трябват 1.2 литра за смяна. От твоя опит можеш ли да кажеш дали е така? ________________ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1565 #9 Отговорено 8 Февруари (Редактирано) Сменял съм на CRV1и CRV3 за двете е 1.2л . Пуснал си темата в раздела CRV2,за коя генерация питаш. Ето откъде ще ти излязат 2 туби по изгодно https://obshtiporachki.online/produkt/honda-dual-pump-fluid-ii/ Ако си с R20A2 CRV 3 смятам знаеш че този двигател най-добре му понася 0на20масло двигател или макс0на30. п.п не цитирай предходно мнение против правилата на форума е. Редактирано 8 Февруари от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 9 #10 Отговорено 9 Февруари Благодаря. Извинявам се, че съм пуснал мнение против правилата. За CR-V 3 питах. И да, това е двигателя - R20AМислех да взимам 5W30 за смяната на маслото, но май ще го променя. Някоя конкретна марка за препоръчване има ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1602 #11 Отговорено 9 Февруари Само за протокола ... Задния диференциал е диференциал като всички други диференциали. Няма нищо специално в него, което да изисква специално масло. Обикновена предавателна кутия. Специалното при нашите коли е, че към задния диф е монтирана нашата DPS, т.е. системата за задвижване на задните колела. Диференциалът и DPS са с общ картер и ползват едно, и също масло, а именно специалното масло за DPS. Стърженето и тропането идват от DPS, а не от диференциала. п.п. В този ред на мисли - предният ни диференциал ползва маслото от скоростната кутия. При автоматика диференциалът работи с ATF-DW1, а при ръчката с MTF. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1565 #12 Отговорено 9 Февруари (Редактирано) 2 hours ago, HondaAgent said: Благодаря. Извинявам се, че съм пуснал мнение против правилата. За CR-V 3 питах. И да, това е двигателя - R20A Мислех да взимам 5W30 за смяната на маслото, но май ще го променя. Някоя конкретна марка за препоръчване има ли? Ок вече знаеш кой е правилния раздел и къде да питаш. Тази снимка излезе в горния ти пост,ако това е колата би ли обяснил това доливане на масло 10w40 Prista. 10w40 е като да блъскаш с голям чук по този двигател,това е мое мнение. Моето предложение за масло е това,сайта е на колегата който организира общите поръчки тук в форума,там може да намериш и всички оригинални масла. https://obshtiporachki.online/produkt/ravenol-ssv-sae-0w-30/ Quote п.п. В този ред на мисли - предният ни диференциал ползва маслото от скоростната кутия. При автоматика диференциалът работи с ATF-DW1, а при ръчката с MTF. В същия ред на мислиCR-V 3 RE6 N22B3 автомат предния диференциал ползва отделно масло от скоростната ,и това е специалното масло HGO3. @HondaAgent За да не нарушаваме правилата други въпроси в раздела за CRV3. Редактирано 9 Февруари от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1602 #13 Отговорено 9 Февруари Преди 1 час, CARPERA написа: В същия ред на мислиCR-V 3 RE6 N22B3 автомат предния диференциал ползва отделно масло от скоростната ,и това е специалното масло HGO3 Това не е вярно. Маслото HGO-3 е за раздатъчната кутия, а не за диференциала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 9 #14 Отговорено понеделник в 19:02 @CARPERA Ами това доливане се наложи по спешност, защото ми светна лампата на първото пътуване. След като изтина колата проверих и се оказа че маслото е под минимума и купих каквото имаше налично. Аз затова не я карам общо взето докато не сменя маслото с по-хубаво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове