NOVIQ 39 #1 Публикувано 15 Март Здравейте колеги моля за съвет. Имам Акорд който е при мен от около 40000км. доволен съм от машината и мисля да я карам още, като я взех имаше едно при свирване при смяната на скоростите докато е студена(отдавам го на аксиалния лагер)след време започнаха вибрации от към двигателя и се придават и в купето. Сутрин започнаха странни шумове от към кутията и като загрее изчезваха, вече шумовете са постоянни и взема да включва скоростите трудно(не винаги), съединителя си отделя долу и няма приплъзване. Диагнозата за мен е ясна остава избора на комплект съединител+ маховик. Спрял съм се на Aisin или Exedy. Някой който е минал по този път може ли да сподели своя опит(марка, доставчик) изборът в интернет е доста богат и на примамливи цени. Благодаря предварително. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #2 Отговорено 15 Март Съединител LUK, на дизелите трябва да се провери и маховика ! Даже дават да се сменя съединител с маховик! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 14 #3 Отговорено 15 Март (Редактирано) Ако е здрав маховика, и не е разбит защо да се сменя с афтърмаркет примерно? пп Питам тъй като и на мен ще ми предстои скоро време като гледам..А маховика не е малко пари. Редактирано 15 Март от jivetz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #4 Отговорено 15 Март Това може да ти го каже само механика, като свали съединителя! Иначе, по-принцип се сменя съединител с маховик на дизел,защото маховика обира вибрациите и се износва при дизела! Прочети! Чичко Гугал знае всичко! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 14 #5 Отговорено 15 Март Ще прочета допълнително, чел съм и тук във форума,че заводския си е най здрав , спрямо другите не оригинални...РАзбира се, че ако е разбит ще се смени, но ако има още хляб в него защо е нужно...Оригиналния ли имаше механизъм за саморегулиране?И аз искам да разбера кои марки са най подходящи , тъй като не е лесен ремонт и не се прави всеки ден!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #6 Отговорено 15 Март Преди 1 час, birev написа: Съединител LUK, на дизелите трябва да се провери и маховика ! Даже дават да се сменя съединител с маховик! За Luk до сега не съм чувал хубави отзиви. преди 59 минути, jivetz написа: Ще прочета допълнително, чел съм и тук във форума,че заводския си е най здрав , спрямо другите не оригинални...РАзбира се, че ако е разбит ще се смени, но ако има още хляб в него защо е нужно...Оригиналния ли имаше механизъм за саморегулиране?И аз искам да разбера кои марки са най подходящи , тъй като не е лесен ремонт и не се прави всеки ден!! А относно заводските(какъвто смятам, че е моят) има бюлетин за маховика със същите симптоми както при мен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #7 Отговорено 15 Март Преди 6 часа, NOVIQ написа: Имам Акорд който е при мен от около 40000км. Колега, на какъв предполагаем общ пробег е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #8 Отговорено 15 Март Преди 2 часа, NOVIQ написа: За Luk до сега не съм чувал хубави отзиви. Аз пък съм чувал, че оригиналните са LUK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #9 Отговорено 15 Март преди 55 минути, inspektora написа: Колега, на какъв предполагаем общ пробег е колата? На километраж е около 230000, а реално. Не съм запознат, но едва ли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 276 27 #10 Отговорено 15 Март От опит мога да кажа, че демпферен маховик се сменява. Трудно майсторите могат да кажат дали е за смяна или не. След 20 години и 200-300000км няма как да е здрав. Дори да изкара още малко, това наистина ще е малко. Не се сменява в някои случаи, но 99% от потребителите на форума няма как да минат тънко. Отделно мога да препоръчам да се подменят и други като семеринг на колянов вал и други износващи се части по механизма на съединителя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivetz 14 #11 Отговорено 16 Март Аз отклоних малко,темата на колегата..Убедих се , че се сменят и двете, но на каква марка да се заложи..Оригиналните оем съединител и маховик или производните.Нека кажат колегите сменяли всичко.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #12 Отговорено 17 Март Аз съм решил и не искам да правя компромиси ще ги сменя комплект, но не съм сигурен на коя марка да заложа а и цените са доста разнообразни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #13 Отговорено 17 Март @NOVIQ Ще ти кажа какво бих направил аз при такъв отговорен ремонт: Бих избрал един доверен сервиз и оставил на тях да решат (или предложат) какво да се смени и каква марка да бъде. Сервиз, където работят с Хонди и имат необходимия емпиричен опит. Така ще имаш някаква гаранция и ако има проблем, ще има къде да го адресираш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #14 Отговорено 1 Април Имам и още едно питана относно тези два типа притискателни диска. В повечето случаи се предлагат така наречените ''самонагаждащи'' и тук там със стандартната диафрагма(визирам Exedy) въпросът ми е има ли някаква друга разлика и дали ще паснат на дизелов Акорд 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове