Jump to content
djigata

КАНТАР РЪЧНА СПИРАЧКА

Recommended Posts

Колеги привет ,
някой може ли да ми каже къде точно се намира кантара на ръчната спирачка , от педала на ръчната тръгва едно жило 
цр-в 2013г. Канадка автомат 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко едно задно колело си има регулировка на ръчната.Жилото не се пипа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да така е 
проблема е , че след смяна на дискове и накладки педала на ръчната олекна много  осезаемо всякаш нещо се откачи и в случая задно ляво го няма 
Искам да проследя пътя на жилата и кантара най вече , да не би там пъпката на жилото

да е изкокнала от кантара 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цялото предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, изскочила е. Ти не си ли на ръчната с челюсти?

 

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да с челюсти съм , но ръчната при мен е на педал , но утре ще огледам при барчето 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цялото предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук се намира кантара на ръчната при 4 генерация автомат 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кантара го намерих , 100 пъти свалях и качвах диск барабана , 100 пъти регулирах ръчната от разпънките за реглаж и не и не и не 

Или няма да хваща ръчната или припалва дисковете и задържа 

Всичко е ново , дискове , накладки , сменена сп.течност, раздвижени бутала и супорти 

Вдигам ръце вече 

Жилата са здрави и се движат свободно , всичко проверих и ........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И сега да знаеш как се прави, връща се всичко на нула, сваляш диска, нагласяш механизмът вътре така че накладките да опират, докато има съпротивление, между тях и диска. Двете страни ги правиш с еднакво такова. Затваряш и тогава си нагласяш/регулираш крачната/ръчната според това как я чувстваш. И дори да задържа и едната страна, примерно да е по-натегната от другата, след по-малко от 1км ще си изтърка накладката и ще си легне както трябва да бъде. 

Редактирано от sashua
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти ! 

Ще пиша като извърша процедурата ☝️

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчнана е топ , благодаря на колегата sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...