bubblebee 0 #1 Публикувано 21 Януари Пичове, искам да сменям голфу и съм се ориентирал към 2-ра ръка CR-V - 5та генерация или BMW X5 2014. Знам, че няма такова нещо като безпроблемна кола, но ми се иска да споделите малко как са двигателите, окачването, електрониката и тн. Да, четох из форума, но все още съм 50/50. Имаме служебна CR-V 3-ка - 2.2 дизел, която е вече на почти 400000 км. и не е виждала ремонт на двигател, ама никакъв - дори и на верига и тн :) Знам че новите едва ли ще са толкова здрави, но все пак... ей така да споделите :) 1,5 бензин отпада като възможност, та да ми кажете 2ката как е? Скоростната кутия читава ли е? Аз съм малко шишкав и ще трябва и да пробвам някоя, защото в 3-ката горе-долу се събирам и ми е окей, но не знам за 5-та вече как ще е. Споделете нещо :) каквото и да е :) Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #2 Отговорено 21 Януари Най-разумно е да намериш желаната и да удариш 1 тестдрайв, просто да усетиш дали е твоята марка и модел. Сравнително нов е, а напролет ще има и 6-та ген CR-V. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bubblebee 0 #3 Отговорено 21 Януари Най-вероятно ще направя някакъв тестдрайв, но колата ще е от Германия.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #4 Отговорено 21 Януари (Редактирано) Стискам палци моделът да ти допадне, а конкретният екземпляр който докопаш, да е читаво ползван и обгрижван. Редактирано 21 Януари от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #5 Отговорено 22 Януари 2ка Хибрид е добър вариант, има сила и разходът е добър. Но ще е по-скъпа от 1,5 турбо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bubblebee 0 #6 Отговорено 22 Януари То вариантът май е само 2ка хибрид.... системата като на тойота ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #7 Отговорено 23 Януари Хибридната система на Хонда не е като на Тойота. При ЦР-В до 80км/ч колата се задвижва от електромотора като електромобил. Ако батерията е заредена, черпи от нея. Като и падне капацитета пали ДВГ-то и завърта генератора, който захранва електромотора. Над 80км/ч се включва директна предавка и колата се задвижва от ДВГ-то, електромотора помага само при по-резки ускорения. Тука има обяснение на системата: На новото ЦР-В има промени, генератора е друг и е отстрани на електромотора. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове