bullid2 0 #1 Публикувано 20 Януари (Редактирано) Здравейте!Имам следния проблем.Става дума за Хонда Црв 2007 дизел,2,2.140к.с.Странното е че се включва перката ,след като леко загрее мотора и при само при подаване на газ,кръстовище,светофар изкарва отвратителен дим от аспуха като на неизгорели газове .Дима не е черен,не е и сив не е и бял,по скоро като на газове.Забелязах че при този мотор маслото когато се сменя на щеката трябва да е до 2рата пъпка винаги,защото в неоторизиран Сервиз го сменваха това лято е не беше налято правилно което е важно ,а при мен от скоро се е дигнало малко над 2рата пъпка.Та въпроса ми е ще се разделям ли с бабата или има някой който найстина може да ми даде съвет как да постъпя-Колата иначе много си е харесвам за Семейство с 2деца е супер.Благодаря!Нека добавя това с перката да се включва сама не го прави всеки път и съответно не пуши всеки път!!!Започвам да се чудя дали да не взема Бардал или Лики Моли да сипя и да пробвам дали няма да изчезне Дима и тези странни пушаци! Редактирано 20 Януари от bullid2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #2 Отговорено 20 Януари Симптомите, които описваш могат да се обяснят с ... около 100 причини. Не се заблуждавай, че можеш да разбереш нещо без професионална диагностика. Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullid2 0 #3 Отговорено 20 Януари Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #4 Отговорено 20 Януари Хайде и аз да се включа! Най- вероятно имаш ДПФ ? Колега, симптомите ти са за започнала регенерация с цел самопочистване на ДПФ филтъра! Прекъсваш я с гасенето на автомобила и в следствие на това ти вкарва гориво в маслото!!! Перките се включват на климатика, като част от програмата за самопочистване и също разхода на колата скача с доста на инфо дисплея. Не ти ли е светнала сигнална лампа в жълт цвят, за да подскаже прекъсната регенерация? Като се случи отново, изкарай автомобила на път, на който можеш да поддържаш/поне 10мин./ минимум 60км/ч и 2200 оборота докато си завърши регенерацията! Ако маслото се е вдигнало на щеката повече от см. си за подмяна на същото! Ако често ти прави тези магарии с регенерация ДПФ филтъра си заминава/нов или премахване физически и софтуерно/. Има и доста фирми за почистване, но отзивите са противоречиви. Влез в групата на Хонда ЦРВ в фейса и ще намериш с търсачката много теми за твоя проблем! 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове