Jump to content
krasss

По никакъв начин не мога да развия капачката за маслото

Recommended Posts

Здравейте. По никакъв начин не мога да развия капачката за маслото на двигатела. Не мърда. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели. Купих я преди три дни колата и сега проблем

Редактирано от Honda_Z
"Помощ" е пример за това как не трябва да се казва една тема. Моля, използвайте имена, които дават насока за съдържанието!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с водопроводен или раздвижен ключ, ако не тръгва на ръка. Но сложи нещо, като парцалче,за да не я нараниш.

Изпратено от моят Mi 9 SE с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не тръгва по никакъв начин. Голям филм се заформя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръгна с водопроводен ключ. И се чудя, кой тъпанар я в затегнал така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Quote

И се чудя, кой тъпанар я в затегнал така

Този тъпанар който не иска да отвъртиш при оглед капачката,явно не си я отвъртял.

На мен ми се случи при оглед на едно CRV ,и да отвъртих я с клещи и отдолу черно като асфалт всичко лакирано не се вижда.

Дано при теб не е така това показва че не е сменяно маслото дълго и двигателя  се е задръстил там що може.

При всеки оглед на кола отвъртам капачката и там трябва да видя чисти елементи сиви не черни.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е задръстено, нормално ми се вижда всичко на пръв поглед. И да не отварям нова тема, да попитам още нещо. Имам диагностика Лънч, пуснах я да сканира, откри 2-3 грешки, свързани с лектричеството. Изчистих ги, реших да адаптирам дросела. Адаптирах го, но колата свали оборотите и започна да работи грубо. Викам си, "нормално", защото на бмв-то ми е така. Когато го адаптирам, започва да работи грубо, но като покарам 3-4 км. се оправя. Но хондата не иска да се оправи, на това отгоре, светна лампата за ниско ниво на маслото. Загасих двг, след това го стартирах и лампата изгасна. Но продължи грубата работа. Покарах малко 10-ина км. не се оправи. Но пък педала на газта стана по отзичвив и сега набира с една идея по бързо. Но оборотите и грубата работа останаха. Дали няма да се адаптира, ако покарам повече, или е станала другя беля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Quote

Не, не е задръстено, нормално ми се вижда всичко на пръв поглед.

Как разбра че не задръстено.

Отвори светни с нещо снимай покажи.

Отиди при някой който знае как да адаптира,адаптира се след почистване ти защо го направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре на светло ще снимам. Адаптирах го, защото на моето бмв, когато нещо не върви го правя и се оправя колата. Тук си мсилех, че ще е същото. А и в интерес на истината, колата стана идея по пъргава. А и тая лампа за маслото ме притесни. Но щеката, показва нормално ниво, обаче долях малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се навие капачката за маслото докрай при студен двигател, след това трудно се отвива. И при мен е така и се налага да въртя с клещи. Винаги оставяй малко ход и няма да имаш проблем.

Дроселът се адаптира след почистване, иначе нищо не правиш. Ето процедурата:

https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001412.html

https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001413.html#i000

А че е станала по-пъргава според мен е внушение.

 

Лампата за нивото на маслото може да свети и заради проблеми с датчика или компютъра, а понякога и заради газова уредба с OBD. Ако нивото е ОК не виждам нищо притеснително. Друга е работата ако светне червената лампа за налягане.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно червената светна. Загасих колата, запалих и изгасна лампата.  А и като я купих колата я карах близо 200км. не е светвала. От както светна, преди 3 дни, до сега не се е повторило

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да гадаем каква е причината да светне. Лампата е една и свети жълто за нивото на маслото и свети или мига в червено за налягането. Колата обслужи ли я след закупуване? В сервиз гледаха ли я? Най-добре отиди на майстор.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, обслужена е. По късно тая вечер, говорих с майстора, каза, че като съм си играл с настройките (точно тогава оборорите паднаха много) са паднали оборотите, и за това е светнала червената лейка. Сега колата е при него, каза, че няма никакъв проблем с двг. Благодаря, за отговора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сутринта на бензиностанцията не можах да си развия капачката за газта и след малко псуване се оттеглих позорно. Пред офиса я развих с клещи, ошкурих я малко по периферията, та да не бЕра срам при следващия опит. ;)

Различните материали имат различна термостабилност, тоест - различно температурно разширение и свиваемост.

Капачката за маслото е пластмасова, а капака на клапаните алуминиев, та не се стяга душмански.

На Сивика също бе строшена от едната страна, явно от бой с чук.

При много ниски обороти на мотора, маслената помпа просто не прави дори минимално необходимото налягане, тааа ...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...