Jump to content
SvetoslavStoychev

Проблем с регулиране на фаровете настрани.

Recommended Posts

Здравейте!
Писано е по темата за регулиране на фарове, но проблем с регулирането настрани не видях някой да е писал да има, затова пиша. Имам проблем с регулирането на фаровете наляво и надясно на Акорд 7 2006-та без оригинален ксенон. Въртя металните "врътки" за целта и на двата фара, но няма реакция. Някой да е имал подобен проблем и да знае къде да ровя? Вътре машинка ли е или нещо друго, с разглобяване на фара ли се вижда? Поправя ли се изобщо?
Благодаря! :) 

Редактирано от SvetoslavStoychev
Добавяне на още текст.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм 100% сигурен за Акорд 7, но не бих се учудил да са като на Акорд 6.

Там вътре има едни лостчета със ставички и се е случвало при напън в някое от крайните положения сферичният край да излезе от гнездото си.

На колата трудно може да се щракне (ако не е строшено гнездото де), но с демонтаж може и да успееш. Свали поне капачката и мести рефлекторната част на ръка. Ако се движи настрани свободно - това се е случило.

Дано някой даде категоричен отговор.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категоричен - едва ли. Виж гадания, може да се пробваме;)

Според мен, някой е равъртал болтовете твърде много и те са се разкачили от скобите. Може да са разглабяни и "майстора", да е забравил, да ги закачи с поне една "врътка" на резбата. А може и нещо счупено да има(това е малко вероятно). При всички положения, ще трябва да се свалят фаровете. Ако беше вертикалния реглаж - там е ябълковиден накрайник и става лесно, ама хоризонталния е малко повече игра.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категорично имах предвид по отношение еднотипност на конструкцията на 6-та и 7-ма генерация.

За останалото съм сигурен, понеже лично си прецаках единият фар, пренатягайки врътката му за страничен реглаж.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя конструкцията е еднаква на всички фарове, на всички марки и модели коли. Говорим за старите, а не за новите лед изг@3ици, от последните години. Изпълнението е различно - форма на рефлектор и тяло, местоположение, и вид на врътките, и т.н.

Рефлектора се захваща към тялото в три точки. Дали ще са ябълковидни болтове, или някакъв друг вид шарнирни връзки няма значение. Една от точките, по принцип долен външен ъгъл на фара, винаги е фиксирана, не се мести по оста си. Горен външен ъгъл - регулиране по вертикал. Долен вътрешен ъгъл - регулиране по хоризонтал. Може и да не са точно в ъглите, а леееко изместени. Не съм оглеждал фаровете на 7-мицата, и не знам точно, къде са.

 

Щом не се мести настрани, значи има някакъв проблем в шарнира за регулиране по хоризонтал.

Започни от тук

Преди 22 часа, ceco_accord написа:

... Свали поне капачката и мести рефлекторната част на ръка. ...

Рефлектора не трябва да мърда. И все пак - ако не мърда, може да е прецакана резбата, или зъбчатките на врътката.

Ако просто е извадена ябълката, има вероятност да се оправи и на място, без да сваляш фара.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Ще има "игра" по празниците, видяло се е... Ще снимам кое как е като разглобявам и ще кача снимки после. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...