SvetoslavStoychev 5 #1 Публикувано 13 Декември, 2023 (Редактирано) Здравейте! Писано е по темата за регулиране на фарове, но проблем с регулирането настрани не видях някой да е писал да има, затова пиша. Имам проблем с регулирането на фаровете наляво и надясно на Акорд 7 2006-та без оригинален ксенон. Въртя металните "врътки" за целта и на двата фара, но няма реакция. Някой да е имал подобен проблем и да знае къде да ровя? Вътре машинка ли е или нещо друго, с разглобяване на фара ли се вижда? Поправя ли се изобщо? Благодаря! Редактирано 13 Декември, 2023 от SvetoslavStoychev Добавяне на още текст. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6085 #2 Отговорено 13 Декември, 2023 Не съм 100% сигурен за Акорд 7, но не бих се учудил да са като на Акорд 6. Там вътре има едни лостчета със ставички и се е случвало при напън в някое от крайните положения сферичният край да излезе от гнездото си. На колата трудно може да се щракне (ако не е строшено гнездото де), но с демонтаж може и да успееш. Свали поне капачката и мести рефлекторната част на ръка. Ако се движи настрани свободно - това се е случило. Дано някой даде категоричен отговор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #3 Отговорено 13 Декември, 2023 Категоричен - едва ли. Виж гадания, може да се пробваме Според мен, някой е равъртал болтовете твърде много и те са се разкачили от скобите. Може да са разглабяни и "майстора", да е забравил, да ги закачи с поне една "врътка" на резбата. А може и нещо счупено да има(това е малко вероятно). При всички положения, ще трябва да се свалят фаровете. Ако беше вертикалния реглаж - там е ябълковиден накрайник и става лесно, ама хоризонталния е малко повече игра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6085 #4 Отговорено 13 Декември, 2023 Категорично имах предвид по отношение еднотипност на конструкцията на 6-та и 7-ма генерация. За останалото съм сигурен, понеже лично си прецаках единият фар, пренатягайки врътката му за страничен реглаж. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1571 #5 Отговорено 14 Декември, 2023 (Редактирано) Тя конструкцията е еднаква на всички фарове, на всички марки и модели коли. Говорим за старите, а не за новите лед изг@3ици, от последните години. Изпълнението е различно - форма на рефлектор и тяло, местоположение, и вид на врътките, и т.н. Рефлектора се захваща към тялото в три точки. Дали ще са ябълковидни болтове, или някакъв друг вид шарнирни връзки няма значение. Една от точките, по принцип долен външен ъгъл на фара, винаги е фиксирана, не се мести по оста си. Горен външен ъгъл - регулиране по вертикал. Долен вътрешен ъгъл - регулиране по хоризонтал. Може и да не са точно в ъглите, а леееко изместени. Не съм оглеждал фаровете на 7-мицата, и не знам точно, къде са. Щом не се мести настрани, значи има някакъв проблем в шарнира за регулиране по хоризонтал. Започни от тук Преди 22 часа, ceco_accord написа: ... Свали поне капачката и мести рефлекторната част на ръка. ... Рефлектора не трябва да мърда. И все пак - ако не мърда, може да е прецакана резбата, или зъбчатките на врътката. Ако просто е извадена ябълката, има вероятност да се оправи и на място, без да сваляш фара. Редактирано 14 Декември, 2023 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SvetoslavStoychev 5 #6 Отговорено 19 Декември, 2023 Благодаря за отговорите! Ще има "игра" по празниците, видяло се е... Ще снимам кое как е като разглобявам и ще кача снимки после. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове