Jump to content
Fen8

Гарнитура или друго нещо, странен проблем.

Recommended Posts

Здравейте, случи ми се нещо много странно, дано някой да има обяснение.

И така, започвам от последния проблем. Като преди това няма и 1к километра всичко сменено, масла , ремъци , филтри , реглаж клапани.

Появи се претрисане на висока скорост 130-140 + и около 4000 оборота при подаване и отнемане плавно на газта също и при задържане 3-ти цилиндър гори свеща , само там. Както и да е, до скоро мислех че съм оправил проблема след като смених кабели и свещите, но същия проблем се появи отново. Вчера на магистралата реших да я натисна отново и като почна да предърпва се сетих нещо някой беше споменал да се пуска парното или климатика. 

 

Пуснах парното на макс за 1-2мин и след това климатика, като климатика знаех, че не работи и трябваше ремонт да се прави върти само и свирят ремъците, но климатиката си работеше. Веднага колата се оправи, незнам какво се случи. Все едно се отпуши, незнам какво общо имат парното и климатика , бобината , релета , или бушоните и там да е дало нещо на късо или да e почнало да работи правилно, как се оправя проблем ей така.

Имаше някакво дрънчене по аспуха преди това, все едно камъчета, желязо вътре , вярно че е изчурял малко и почва да се разпада, но това спрях да го чувам. 

След 200-300км каране на връщане , претрисане отново , но тоя път я наших 1-2 км на 150-160 светна лампата за водата , чуваше се нещо като барбоникане от ляво до прозореца във движение. Oтбивам и барам маркуча към радиатора горния надут , изгасих колата изчаках , запалиx нямаше грешка и се прибрах , после пак погледнах маркучите не бяха надути даже обратното меки ми се сториха. Не губи антифриз , само във разпределителното казанче е намаляло.

 

Ако някой може да препоръча майстор за Пловдив и региона, трябва да се смени и тая гарнитура , слагана е за втори път след няма и 300-400км каране , но разбрах че при всяко сваляне се сменя със нова. Тия дни ще звънна на rifto garage, но ако има още някой който знае какво прави и там да видя дали ще имат скоро време да се види колата. Митко и този майстор във Стамболийски, ама той бил малко на настроение ?

 

Благодаря !!!

Редактирано от Fen8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се оказа запушени колекторни тръби, бедна смес. Почистиха се капачката и около системата и колата стана друга. Имаше тема, но не мога да я намеря. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, но не разбрах кои тръби?

На газ ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега намерих темата , да пусна точно какво се направи. Второто мнение от тази тема.

 

https://forums.hondabg.com/topic/116777-загуба-на-цилиндър/?tab=comments#comment-1057606804

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахааа... EGR пътищата. Ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мислех, че става дума за портовете на всмукателния колектор, така написано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...