Fen8 25 #1 Публикувано 18 Септември, 2023 (Редактирано) Здравейте, случи ми се нещо много странно, дано някой да има обяснение. И така, започвам от последния проблем. Като преди това няма и 1к километра всичко сменено, масла , ремъци , филтри , реглаж клапани. Появи се претрисане на висока скорост 130-140 + и около 4000 оборота при подаване и отнемане плавно на газта също и при задържане 3-ти цилиндър гори свеща , само там. Както и да е, до скоро мислех че съм оправил проблема след като смених кабели и свещите, но същия проблем се появи отново. Вчера на магистралата реших да я натисна отново и като почна да предърпва се сетих нещо някой беше споменал да се пуска парното или климатика. Пуснах парното на макс за 1-2мин и след това климатика, като климатика знаех, че не работи и трябваше ремонт да се прави върти само и свирят ремъците, но климатиката си работеше. Веднага колата се оправи, незнам какво се случи. Все едно се отпуши, незнам какво общо имат парното и климатика , бобината , релета , или бушоните и там да е дало нещо на късо или да e почнало да работи правилно, как се оправя проблем ей така. Имаше някакво дрънчене по аспуха преди това, все едно камъчета, желязо вътре , вярно че е изчурял малко и почва да се разпада, но това спрях да го чувам. След 200-300км каране на връщане , претрисане отново , но тоя път я наших 1-2 км на 150-160 светна лампата за водата , чуваше се нещо като барбоникане от ляво до прозореца във движение. Oтбивам и барам маркуча към радиатора горния надут , изгасих колата изчаках , запалиx нямаше грешка и се прибрах , после пак погледнах маркучите не бяха надути даже обратното меки ми се сториха. Не губи антифриз , само във разпределителното казанче е намаляло. Ако някой може да препоръча майстор за Пловдив и региона, трябва да се смени и тая гарнитура , слагана е за втори път след няма и 300-400км каране , но разбрах че при всяко сваляне се сменя със нова. Тия дни ще звънна на rifto garage, но ако има още някой който знае какво прави и там да видя дали ще имат скоро време да се види колата. Митко и този майстор във Стамболийски, ама той бил малко на настроение ? Благодаря Редактирано 18 Септември, 2023 от Fen8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #2 Отговорено 26 Септември, 2023 Проблема се оказа запушени колекторни тръби, бедна смес. Почистиха се капачката и около системата и колата стана друга. Имаше тема, но не мога да я намеря. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #3 Отговорено 26 Септември, 2023 Извинявай, но не разбрах кои тръби? На газ ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #4 Отговорено 27 Септември, 2023 Чак сега намерих темата , да пусна точно какво се направи. Второто мнение от тази тема. https://forums.hondabg.com/topic/116777-загуба-на-цилиндър/?tab=comments#comment-1057606804 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #5 Отговорено 27 Септември, 2023 Ахааа... EGR пътищата. Ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #6 Отговорено 28 Септември, 2023 Аз пък си мислех, че става дума за портовете на всмукателния колектор, така написано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове