Jump to content
Go6k0

Часовник и масло

Recommended Posts

Здравейте на всички колеги !

 

Сблъсквам се със следния казус.

 

Honda Civic 8 gen. 2.2 diesel, оригинална навигация, не мога да настроя часовника. След търсене из форума разбирам, че времето го взима автоматично спрямо локацията, засечена през GPS-a. Колата беше с диск за западна Европа, правя си диск за източна. Слагам диска за източна Европа, инсталира картата, засича ми локацията ( гр. Добрич ), часовника на екрана на навигацията е 0к ( през менюто ), но часовника, който е на другият дисплей ( час, температура на климатроник и коя песен/станция ) остава не променен. Как да се сборя с това нещо?

 

Едно уточнение - На колата преди години е монтиран Ятур, за да може да се слуша музика през usb и aux. ( Не знам дали това е от значение, просто подсказка ).

 

Втората ми питанка е :

 

Дойде време за смяна на маслото ( както всички сте изпитали на гърбовете си - Хондата най си обича хондовското масло ). Намирам маслото 0w30 на цена от 135 лв. за 4л. и 30+ за 1л. Въпроса е това дали е истинско масло или някаква имитация ( ако има такива ). Умишлено не пускам линк, за да не излезе като реклама. Номерата на Булт*ако на маслото отговарят на номерата предоставени във въпросният сайт.

 

Благодаря на всички !

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето тук ще намереш оригинално и много други хубави масла.

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Хондата не обича само "хондовско" масло. Даже още повече обича по-добри масла, които може да намериш в сайта от препратката по-горе. ;)

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм наясно с маслата. На какво трябва да отговаря неХондовското масло ( какво трябва да гледам )? ACEA C2 и да е 0w30 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук ще намериш таблица за препоръчаните двигателни масла по модели и години -

 

 

Накратко за този двигател - да, 0W-30 и ACEA C2. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Go6k0

Най-просто казано:

Всичко зависи от конкретното състояние на двигателя. Ако е с DPF и двигателят е в напълно изправно състояние, не гори масло, не тропа, няма съмнителни шумове, тогава може и ACEA C2. Иначе ACEA C3.

Ако е без DPF, и двигателят е в напълно изправно състояние, не гори масло, не тропа, няма съмнителни шумове, тогава ACEA A5/B5. Иначе "тънко" ACEA A3/B4.

Грейд 0W-30 или 5W-30.

Ако си похапва доволно масло, каквото и да избереш е все едно... Само ремонт ще го оправи.

Всеки производител на сайта си има т.н. "Oil finder" или "Oil selector", или нещо такова. Ориентирай се там какво да си избереш, съобразено с изреченията по-горе.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Маслото ще го измисля след вашите коментари, ще прегледам за какво говорите. А за часовника някаква идея ?

 

Пробвах с разкачане на акумулатора - става 01:00 и не мога да го настроя наново ( изключвам за момента варианта да ставам в 1 часа да закачам акумулатор :D )

 

Пробвах със задържане на ON/OFF на радиото, та да почне да мига часа и да го настроя, пак не става. Пробвах със задържане на други бутони ( май всички ) пак не става. Изчерпвам се :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовника започва да показва 1часа от първото завъртане на контакт, не от закачване на акумулатора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам да мисля, че проблема е от Y split-a, който предполагам е сложен при инсталирането на Ятура. Пробвах всевъзможни варианти на бутони, комбинации, задържанки, не става и не става. Обаче, гледам голям филм е да се свали "радиото". Все пак някой ден като имам повече време ще си поиграя да го сваля да разваля "връзката" на Y split-a и да видим дали ще се оправи. Благодаря на отзовалите се. По темата с маслото, въпросите си ги преместих в темата за маслото, дадена малко по нагоре от колегата @Ronin7.

 

Някой ден като направя интервенцията ще пиша, да знаете дали е от там или не :)

 

Карайте със здраве Хондите си !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...