Go6k0 2 #1 Публикувано 5 Септември, 2023 Здравейте на всички колеги ! Сблъсквам се със следния казус. Honda Civic 8 gen. 2.2 diesel, оригинална навигация, не мога да настроя часовника. След търсене из форума разбирам, че времето го взима автоматично спрямо локацията, засечена през GPS-a. Колата беше с диск за западна Европа, правя си диск за източна. Слагам диска за източна Европа, инсталира картата, засича ми локацията ( гр. Добрич ), часовника на екрана на навигацията е 0к ( през менюто ), но часовника, който е на другият дисплей ( час, температура на климатроник и коя песен/станция ) остава не променен. Как да се сборя с това нещо? Едно уточнение - На колата преди години е монтиран Ятур, за да може да се слуша музика през usb и aux. ( Не знам дали това е от значение, просто подсказка ). Втората ми питанка е : Дойде време за смяна на маслото ( както всички сте изпитали на гърбовете си - Хондата най си обича хондовското масло ). Намирам маслото 0w30 на цена от 135 лв. за 4л. и 30+ за 1л. Въпроса е това дали е истинско масло или някаква имитация ( ако има такива ). Умишлено не пускам линк, за да не излезе като реклама. Номерата на Булт*ако на маслото отговарят на номерата предоставени във въпросният сайт. Благодаря на всички ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 5 Септември, 2023 Ето тук ще намереш оригинално и много други хубави масла. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #3 Отговорено 5 Септември, 2023 И Хондата не обича само "хондовско" масло. Даже още повече обича по-добри масла, които може да намериш в сайта от препратката по-горе. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Go6k0 2 #4 Отговорено 5 Септември, 2023 Не съм наясно с маслата. На какво трябва да отговаря неХондовското масло ( какво трябва да гледам )? ACEA C2 и да е 0w30 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ronin7 349 #5 Отговорено 5 Септември, 2023 Ето тук ще намериш таблица за препоръчаните двигателни масла по модели и години - Накратко за този двигател - да, 0W-30 и ACEA C2. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #6 Отговорено 5 Септември, 2023 @Go6k0 Най-просто казано: Всичко зависи от конкретното състояние на двигателя. Ако е с DPF и двигателят е в напълно изправно състояние, не гори масло, не тропа, няма съмнителни шумове, тогава може и ACEA C2. Иначе ACEA C3. Ако е без DPF, и двигателят е в напълно изправно състояние, не гори масло, не тропа, няма съмнителни шумове, тогава ACEA A5/B5. Иначе "тънко" ACEA A3/B4. Грейд 0W-30 или 5W-30. Ако си похапва доволно масло, каквото и да избереш е все едно... Само ремонт ще го оправи. Всеки производител на сайта си има т.н. "Oil finder" или "Oil selector", или нещо такова. Ориентирай се там какво да си избереш, съобразено с изреченията по-горе. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Go6k0 2 #7 Отговорено 7 Септември, 2023 Благодаря! Маслото ще го измисля след вашите коментари, ще прегледам за какво говорите. А за часовника някаква идея ? Пробвах с разкачане на акумулатора - става 01:00 и не мога да го настроя наново ( изключвам за момента варианта да ставам в 1 часа да закачам акумулатор ) Пробвах със задържане на ON/OFF на радиото, та да почне да мига часа и да го настроя, пак не става. Пробвах със задържане на други бутони ( май всички ) пак не става. Изчерпвам се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #8 Отговорено 7 Септември, 2023 Часовника започва да показва 1часа от първото завъртане на контакт, не от закачване на акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Go6k0 2 #9 Отговорено 8 Септември, 2023 Започвам да мисля, че проблема е от Y split-a, който предполагам е сложен при инсталирането на Ятура. Пробвах всевъзможни варианти на бутони, комбинации, задържанки, не става и не става. Обаче, гледам голям филм е да се свали "радиото". Все пак някой ден като имам повече време ще си поиграя да го сваля да разваля "връзката" на Y split-a и да видим дали ще се оправи. Благодаря на отзовалите се. По темата с маслото, въпросите си ги преместих в темата за маслото, дадена малко по нагоре от колегата @Ronin7. Някой ден като направя интервенцията ще пиша, да знаете дали е от там или не Карайте със здраве Хондите си ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове