Civic1.4rockey 0 #1 Публикувано 28 Август, 2023 Здравейте.Купих си съвсем наскоро Honda Civic хечбек 1997 1.4 75кс с виещ лагер.Смених съединител с идеята, че е аксиалния лагер, но се оказа, че кутията лагерите са дали фира.(съединителя и той е бил в лошо състояние).Кода на кутията е S40.Мога ли да сложа кутия от civic fastback 1.4 90кс.Различна ли е?Захватите различни ли са понеже е друг вид купе.Съединителя е за 75кс, проблем ли ще е това?Благодаря за помощ!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #2 Отговорено 28 Август, 2023 S40 e дълга кутия, най-добре искай кода на другата или VIN на донора, за да е сигурно. Вариант е другата да е къса, което едва ли ще представлява проблем за монтажа. И също така ако кутията ти включва добре и нямаш други оплаквания освен виене на лагери помисли да я ремонтираш. Лагерите не са скъпи, подозирам за 300-400лв. ще ти я сервизират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 108 #3 Отговорено 30 Август, 2023 Няма да имаш проблем с кутията, едноваловите Д-серии са с взаимозамянеми кутии. Най-търсената е от д13 фейслифт от 5 генерация, която е най-късата стокова кутия с файнъл 4.25, докато нашите са 4.43 по спомен. Вземай си пак от д14 поне са евтини и сменяй, дано само да не е и тя с виещи лагери. Относно рециклирането, сваляне и качване на кутия 150-160лв ако не са вдигнали цените и лагерите са ти 400-500. Втора ръка кутия е 50-100лв. Всеки преценява колко да "налива" в колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #4 Отговорено 31 Август, 2023 Не знам на колко км раждат тия кутии ама май не са от най-здравите и то при нормално каране, без пилежи и терор над диференциала. Специално дизайна на лагерите ми се струва куц. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове