Jump to content
Гицев

Задна чистачка

Recommended Posts

Привет, както си работеше задната чистачка така и по средата на движението спря. Моля за идеи къде да търся проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В оста. Най-вероятно е клеясало и пълно с ръжда. Ако е това след ревизия ,почистване и смазване ще се оправи. Така е поне на другата ми кола и на около 2 години я правя тази процедура.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.Тъкмо това правих до преди 5 мин. Но не тръгна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте за бушон или захранването до нея дали има 12в! Ако има двигателчето е мъртвец и ще иска ново!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. А случайно да знаете кой е бутона и къде се намира кутията с бушони?

Редактирано от Гицев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно, както се каза, механизмът е клеясал. Ето подробно упътване при CR-V как се разглобява:

https://cr-v.su/forums/honda-cr-v-Zadniy-stekloochistitel-t4517

Ако линкът не се отваря, пробвайте с някакво прокси.

 

Редактирано от note
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, Гицев said:

Благодаря. А случайно да знаете кой е бутона и къде се намира кутията с бушони?

Част от бушоните са в двигателния отсек, а другата в краката на шофьора високо над педала на съединителя. Бушон номер 38 в купето е за предна чистачка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Явно моторчето е заминало. Ток стига до него и до там. Разглобено,почистено. Някой да продава случайно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не става ясно конкретно за каква кола питаш. Затова и за бушона не получи конкретен отговор. В профила ти пише HRV, а разделът е за CR-V.

За моторче пробвай някоя автоморга, примерно Ариса партс (Станимир). Но аз бих си взел ново, понеже старото може скоро да го сполети същата съдба.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ЦРВ 3 е темата. Втора употреба е от 160 до 290 лв. Нещо множко ми се виждат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата. Мототчето е свалено, почистено, смазано и тествано-работи. Заменено дали има ток на буксата-има. Но моторчето не тръгва. В момента в който включа буксата на мястото й,тока изчезва. Буквално. Без моторче има,с моторче не. Дайте идеи, моля,как да го оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушон N8 от кутията под волана и е готово.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!От къде мога да купя пластмасовото капаче на задната чистачка , което скрива гайката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, Хри100 написа:

 То е за предна , но може и да стане.Никъде в алито не намирам за задна.Или незнам как се казва като част.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@никси 63

ОЕМ номер: 76721-SCV-A01

В amayama е 8.73 Евро с доставката до БГ.

https://www.amayama.com/en/part/honda/76721scva01

 

...ето и в али-то:

https://www.aliexpress.com/item/1005004013225654.html

 

 

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, dandilov написа:

@никси 63

ОЕМ номер: 76721-SCV-A01

В amayama е 8.73 Евро с доставката до БГ.

https://www.amayama.com/en/part/honda/76721scva01

 

...ето и в али-то:

https://www.aliexpress.com/item/1005004013225654.html

Не е това.Една втулка която покрива голямата гайка.

 

Преди 3 часа, dandilov написа:

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, dandilov написа:

За това ли става въпрос: https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~cap~pivot~76711-stk-003.html

 

Точно за това.От къде се поръчва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси в гугъл по ОЕМ номера, или в алиекспрес.

Иначе оригинал, в amayama е 8.78 евро с доставката.

https://www.amayama.com/en/part/honda/76711stk003

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dandilov написа:

Потърси в гугъл по ОЕМ номера, или в алиекспрес.

Иначе оригинал, в amayama е 8.78 евро с доставката.

https://www.amayama.com/en/part/honda/76711stk003

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се появи проблемът с корозията и клеясването на оста, на задната чистачка. Чистачката тръгва нормално, но когато тръгне да се връща обратно, се забавя, все едно нещо я спира. И дори изцяло спираше на средата, докато дойте следващия импулс за задействане.

Миналата седмица, както си карах в дъжда, изведнъж ми светна, на таблото, съобщение за отказ на "AFS" системата. Едновременно с това спря да работи и задната чистачка. След четене във форума, реших да проверя лостчетата на потенциометрите, за автоматичното регулиране на фаровете, които са на окачването (предно дясно и задно дясно колело). Но там всичко си беше о.к.

След това проверих предпазител №8 в купето, който е за задната чистачка. Предпазителчето е 10А и беше изгоряло. Смених го и всичко се оправи. Съобщението за отказ на "AFS" изгасна и чистачката заработи.

И така до вчера, когато пак се наложи да пусна задната чистачка. Чистачката заработи и после спря. Излезе ми и съобщението за "AFS" на таблото. Предпазителят пак беше изгорял. Явно от него се захранва и системата за автоматично регулиране на фаровете (AFS).

Явно нещо тормози моторчето и го кара да дърпа по-голям ток, от което пък гори предпазителят.

Свалих моторчето и го разглобих. Смазах му задното лагерче с финна графитна грес. Свалих и капака на механизма и там напръсках с графитен спрей оста, която отива към чистачката. От външната страна, където излиза оста към чистачката беше доста ръждясала. Почистих каквото можах и напръсках със спрей - ръждопреобразувател, със съдържание на MoS2. След като поизсъхна, напръсках и с графитен спрей. Монтирах всичко обратно. Чистачката заработи доста по-охотно отпреди. Предстои да видя колко ще изкара. Надявам се да съм решил проблема, че разглобяването и сглобяването на кората, на задната врата е доста тегава работа.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...