Jump to content
richy74

Температурен датчик на антифриз.

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Привет колеги! Няколко пъти сте ми помагали надявам се и сега да е така . Двигателя е D 15B 2  първо се спука горното ухо на радиатора , хванах го не прегря но може малко да направих и някоя въздувна възглажница защото се спука и мъркуча към парното. Точно там където излиза от двигателя. Доколкото знам там се намира и температурният датчик. там хвърли вода и датчика около 20 минути не работеше а това на магистралата си беше слабо казано кошмар. Оправих на една бензиностанция маркуча и датчика заработи. Радиатора е сменен с нов холандски , същият като старият е . Гарнитурата трябва според мен да е добре. Водата и маслото на двигателя са си чисти .  Получи ми се следният проблем : докато мина 15 - 20 км. всичко е наред. Ако започна да качвам баир чека светва , ако не светне на изкачване светва на спускане , по равно не го прави. Като изгася и запаля няма проблем до следващият баир. Прави ми впечатление че стрелката стои точно на котвичката но откакто смених падиатора като е загрял до нормално вместо да се качва стелката  тя много малки пада надоло и светва чека. Не съм пробвал още да видя за грешки ни и съм забравил как беше. Давам зеленият пин на късо и давам контакт, имаше късо и дълго мигане и така мисля че някак се четеше . Ако не се лъжа Fenabg преди 2-3 години ми беше казал. Тогава за делкото много ми помогна. Забравих как беше защито рядко ми се случва да имам проблеми с " бабичката "  :)  , все пак е на 31 годинки седан американка. На път 12 години не ме е оставяла и днес не ме остави , затова не си я давам за нищо :) ! Ако някои може да ми помогне със съвет много ще ви бъда благодарен !

Редактирано от richy74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам . Сега го чекирах . едно мигане 3 секунди пауза ...... и така броих до 30 и спрях че ме е шубе да не прецакам нещо защото повтори едно и също нещо 30 пъти. сега ще търся из нета каква грешка може да е тива .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стана ми интересно грешка 1 е май ламда датчика на колектора :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакъв съвет от къде да почна ? Май от ламбда сондата пък ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостат ,капачка ,виж и по подробно коя грешка дава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даваше грешка 1 , след като откачих акумулатора всичко се изчисти и сега ще чакам отново за грешка  за да видя дали отново ще е 1  . Това го прави само на дълъг път, затова ме бърка и не знак какво е . Термостата отваря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а затваря ли,по принцип стрелката при топъл мотор не мърда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...