Jump to content
Tqnata

Проверка на нивото на маслото в автоматика

Recommended Posts

image.thumb.png.067dd17aeb3aecc37a3f4af7323d8efb.pngЕто тук е написано...Официалният сайт на Хонда Ирландия

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, CARPERA написа:

Маже би  ще обясниш това НЕ БИВА,ATF-Z1 и ATF-DW1 са взаимно заместими.

При ATF-DW1 е подобрена термостабилността ,охлаждащите и смазочните му свойства.

 

 

Взаимозаменяеми са само за кутията. DW-1 е по-тънко, което е добре за кутията, но не и за дифа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах някъде стара опаковка от 1л. масло оригинално Honda ATF DW-1 на гърба на която пишеше изрично да не се използва за диференциали. Ще я снимам ако я намеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Tqnata

На гърба на ATF-DW1 която е в кварти пише   това. 

Screenshot_20240326-131253_Gallery.thumb.jpg.7584735ce0ad7402a4ddb016a0d7dd9b.jpg

На сивата опакавка  от 1л пък не пише нищо такова.

Screenshot_20240326-132631_Gallery.thumb.jpg.e8318a555dcc8485e8361c57249a58e5.jpg

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, CARPERA написа:

@Tqnata

На гърба на ATF-DW1 която е в кварти пише   това. 

Screenshot_20240326-131253_Gallery.thumb.jpg.7584735ce0ad7402a4ddb016a0d7dd9b.jpg

На сивата опакавка  от 1л пък не пише нищо такова.

Screenshot_20240326-132631_Gallery.thumb.jpg.e8318a555dcc8485e8361c57249a58e5.jpg

 

та на 1-та снимка пише: "да не се ползва в AWD диференциали"...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Объркванията са отчасти "търговски", а отчасти и поради спецификата на колата - конкретно Ледженд КВ1 със  SH_AWD - ПЪРВА ГЕНЕРАЦИЯ!

Какво ни грее кой какво предлага в търговската мрежа и как го нарича?

Да си припомним дали изобщо Ледженд-а има диференциал отзад, или иде реч за позабравена (или непозната) материя. ;)

https://www.autozine.org/technical_school/traction/4WD_3.html

Да уточня че предполагаемо говорим за Honda SH-AWD - Honda Legend / Acura RL (2005), защото по-новите генерации са опростени и там ... абе - четете и мислете.

А кратката версия (ако не ви се чете) е че няма диф, а отзад има втора автоматична скоростна кутия.

Таа, как стоят нещата с маслата в този кейс???
 

 

 

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.03.2024 г. at 20:11, jijo86 написа:

Ами че то си е пълна драма с тези масла кой видял чул разбрал пише..... 

 

На ме. Са ми сменяли в сервиз на Хонда маслото на автомата и са сложили HGO което мисля че не е редно за тази кутия?!??!?

Всички каращи Acura RL наливат масло така както аз съм го налял в моя диф две различни масла от 3 дена споря с различни хора че не се слага само ATF и успяха да ме убедят...

 

Защо само на задната част на самия диф пише ATF защо не го пише и на другата пробка за наливане ??!?!

 

Ако беше само едно масло нямаше ли да е само една обща камера а не две отделни?!?!?

 

В крайна сметка всеки сам си преценява какво да си слага и как в колата защото после той ще си плаща ремонтите 

 

DPS-F така или иначе си го дават диференциално масло!!! На хонди 4х4

 

А щом пише  ATF наливаш ATF защото в задния диф има и съединители !!! аз следвам проста логика и мисля че това е правилното 

 

 

Ето и един клип какво и как и къде наливат хората 

https://youtu.be/twh9Ke-rCcU?si=NNaLqqepOTuQmASh

 

 

Ти тоя инфлуенсър "го мани". Явно и той си мисли че колата му е стандартното хондово AWD, забравяйки че пред него има SH, което напълно променя играта.

Rear Differential Dual Pump II Fluid

Dual Pump II Fluid is used in the Real Time 4WD/AWD™ system for lubrication and to produce hydraulic pressure for transmitting force to the rear wheels when needed.

Тая система има 2 попми и нагнетява нейното си масло, за да включи задният мост в различни условия. Самата система се управлява електронно и алгоритмите и се менят, както и с различните генерации се усъвършенства - тоест - повече функции, но си остава задвижване "до поискване".

Ледженда е с постоянно зацепен заден мост. Там няма помпи, които да правят налягане, което да зацепва задницата. Няма и диференциал с класическата конструкция. За какво му е тогава "дуал пумп флуид за заден диф"? Отзад си е втори автоматик и си има масло за него.

Защо са 2 сектора ли?

Ами заради различните нива на маслото в 2-та агрегата.

За да е общ картер, или отвор (и скачени съдове) компановката на надлъжните редуктори (след кардана), трябва да е по-високо, спрямо сега - тоест по-нагоре в купето (резервоар - задна седалка). Така го е решил японеца, а и няма да се плиска напред - назад при рязко потегляне и спиране. Умен е японецът - поне "нашият". ;)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Другари 

Спора е какво се налива в заден диференциал на Honda Legend- при мен е сложено DPS-F. 

При поръчка (не от мен) на масло за задния диференциал от Бултрако е продадено точно такова масло- DPS-F, което в последствие го взех аз. 

Дали е правилното масло аз не твърдя-  DPS-F е диференциално масло...

Поздрави

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...