Jump to content
danko97

Honda Civic 8 2.2 дизел

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем както карам на скорост и като реша да освободя от скорост и да спра на светофар с натиснат предал на спирачката оборотите падат до 600-750. Някой да има решение на проблема. Понеже гледах и стари постове и не намирам решение на проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А колко са били на пр. ход без спирачка? Като я освободиш, възстановяват ли се?

Връзката на оборотите със спирачката е само вакуумния усилвател. След изгасване на двг. колко време държи вакуума, ако си пробвал?

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като спра на място се възстановяват, до момента никога не е изгасяла. Като освободя си стоят нормални докато не натисна спирачката

Редактирано от danko97

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, danko97 написа:

Като спра на място се възстановяват, до момента никога не е изгасяла. Като освободя си стоят нормални докато не натисна спирачката

Колко са нормалните? Позанимай се с вакуумния усилвател, не каза колко време държи вакуум?

В къщи извади и запуши маркучето отиващо във вакуумния усилвател, запали. Педалът ще е твърд, но натисни, да видиш какво ще стане, вероятно няма да повлияе... Таа, поиграй си с вакуума с разни проби...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пробвал, ще пробвам и ще пиша някакви насоки колко време трябва да държи вакуума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, danko97 написа:

Не съм пробвал, ще пробвам и ще пиша някакви насоки колко време трябва да държи вакуума

Пропуснах, че на дизела, за вакуум се ползва вакуум помпа, не като бензиновите от всмукателния колектор, но само това е разликата...

Не знам дали има норма, но на други коли не съм забелязал на други ден да няма вакуум поне за едно натискане. Принципно след загасване на двг., трябва да има вакуум за 2-3 спирания веднага, но това не е критерий за херметичност.

На моята кола сега не е наред, вакуумът спада след 20мин, което е малко, но за сега не ми се занимава да изследвам дали обратния клапан, или "тенджерата" след педала изпуска бавно. Просто ме дразни, че при палене, педалът на спирачката е твърд, което не фатално, не пречи на работата, но не е и нормално...

Не казвам, че непременно при теб това е причината за оборотите, но си струва да поразгледаш...

За 3-ти път питам колко са ти нормално оборотите без спирачка, защото теоретично, ако има теч на вакуум, то оборотите се вдигат, не падат, ама на бензиновите, където влиза допълнителен въздух в смукателния колектор. При дизела би трябвало да не влияе, защото има отделна помпа..., освен, ако има теч, нещо да следи натоварването на помпата...

Нека друг, ако е имал такъв случай да каже, горното са теоретични разсъждения...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма решение. Поне аз не знам. Като почнат да падат оборотите натисни съединителя, ако трябва заедно със спирачката и пиши как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа с точност но са над 800 което е нормално за Дизел 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, danko97 написа:

Не мога да кажа с точност но са над 800 което е нормално за Дизел 

 

преди 31 минути, JapCar написа:

Пропуснах, че на дизела, за вакуум се ползва вакуум помпа, не като бензиновите от всмукателния колектор, но само това е разликата...

Не знам дали има норма, но на други коли не съм забелязал на други ден да няма вакуум поне за едно натискане. Принципно след загасване на двг., трябва да има вакуум за 2-3 спирания веднага, но това не е критерий за херметичност.

На моята кола сега не е наред, вакуумът спада след 20мин, което е малко, но за сега не ми се занимава да изследвам дали обратния клапан, или "тенджерата" след педала изпуска бавно. Просто ме дразни, че при палене, педалът на спирачката е твърд, което не фатално, не пречи на работата, но не е и нормално...

Не казвам, че непременно при теб това е причината за оборотите, но си струва да поразгледаш...

За 3-ти път питам колко са ти нормално оборотите без спирачка, защото теоретично, ако има теч на вакуум, то оборотите се вдигат, не падат, ама на бензиновите, където влиза допълнителен въздух в смукателния колектор. При дизела би трябвало да не влияе, защото има отделна помпа..., освен, ако има теч, нещо да следи натоварването на помпата...

Нека друг, ако е имал такъв случай да каже, горното са теоретични разсъждения...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...