Jump to content
nikolay.vardolov

Регулиране на педала на съединителя

Recommended Posts

Здравейте колеги! Бих искал да попитам дали някой се е захващал с регулиране на педала на съединителя, защото ще се наложи да се опитам скоро. Проблема е, че моят има много празен ход, а също така опира до пода и като цяло отделя много неприятно и рязко. Ще съм благодарен за всякаква инфорация! Да уточна - става въпрос за 2.2 i-dtec. 

Редактирано от nikolay.vardolov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да има въздух в системата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, Ceco85 said:

Да не би да има въздух в системата? 

Не, системата е обезвъздушена и е с нова течност. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е точно на Акорд8 но общо взето има два варианта за регулиране. 

1 Ако е с лагер помпа единствената възможност е при горната помпа около педала със стержена. 

2 Ако не е с лагер помпа възможностите са две - или отново при педала чрез стержена или долу при вилката на цилиндърчето отново чрез стержена. 

Ако си се занимавал трябва просто да се огледаш по-обстойно и ще се намери начина за регулиране, ако изобщо има такъв.

Срещал съм ( на един Хюндай) преди доста години регулиране чрез изместване на цилиндърчето на вилката долу, доста тъпо но все пак работещо решение. 

ПП - оказва се че регулирането става от стержена на помпата при педала, от мястото обозначено с " Е "   -   http://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001382.html

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, CCord said:

Не знам как е точно на Акорд8 но общо взето има два варианта за регулиране. 

1 Ако е с лагер помпа единствената възможност е при горната помпа около педала със стержена. 

2 Ако не е с лагер помпа възможностите са две - или отново при педала чрез стержена или долу при вилката на цилиндърчето отново чрез стержена. 

Ако си се занимавал трябва просто да се огледаш по-обстойно и ще се намери начина за регулиране, ако изобщо има такъв.

Срещал съм ( на един Хюндай) преди доста години регулиране чрез изместване на цилиндърчето на вилката долу, доста тъпо но все пак работещо решение. 

Педала има 2 точки за регулиране една над него и една под него. Но немога да намеря информация как точно става, в книжката също не пише нищо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за Акорд 7 дизел, не знам дали е същото както при осма, но го качвам все пак:

i-ctdiclcuthpedalandcutchpedalpostionswitch.jpg

Съединител.pdf Saedinitel.pdf

Редактирано от goga
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем с педала,даже понякога го връщах с крак.Оказа се горна помпа ,Коста струва около 450 лв.Отвирих моята нямаше теч,но се оказа счупена пружина която връща буталото на помпата.Срещу 2лв за пружина нещата се оправиха.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...