knight3r 10 #1 Публикувано 26 Април, 2023 (Редактирано) Здравейте колеги! Бих искал да попитам дали някой се е захващал с регулиране на педала на съединителя, защото ще се наложи да се опитам скоро. Проблема е, че моят има много празен ход, а също така опира до пода и като цяло отделя много неприятно и рязко. Ще съм благодарен за всякаква инфорация! Да уточна - става въпрос за 2.2 i-dtec. Редактирано 26 Април, 2023 от nikolay.vardolov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #2 Отговорено 26 Април, 2023 Да не би да има въздух в системата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #3 Отговорено 27 Април, 2023 12 hours ago, Ceco85 said: Да не би да има въздух в системата? Не, системата е обезвъздушена и е с нова течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 235 #4 Отговорено 27 Април, 2023 (Редактирано) Не знам как е точно на Акорд8 но общо взето има два варианта за регулиране. 1 Ако е с лагер помпа единствената възможност е при горната помпа около педала със стержена. 2 Ако не е с лагер помпа възможностите са две - или отново при педала чрез стержена или долу при вилката на цилиндърчето отново чрез стержена. Ако си се занимавал трябва просто да се огледаш по-обстойно и ще се намери начина за регулиране, ако изобщо има такъв. Срещал съм ( на един Хюндай) преди доста години регулиране чрез изместване на цилиндърчето на вилката долу, доста тъпо но все пак работещо решение. ПП - оказва се че регулирането става от стержена на помпата при педала, от мястото обозначено с " Е " - http://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001382.html Редактирано 27 Април, 2023 от CCord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
knight3r 10 #5 Отговорено 27 Април, 2023 5 minutes ago, CCord said: Не знам как е точно на Акорд8 но общо взето има два варианта за регулиране. 1 Ако е с лагер помпа единствената възможност е при горната помпа около педала със стержена. 2 Ако не е с лагер помпа възможностите са две - или отново при педала чрез стержена или долу при вилката на цилиндърчето отново чрез стержена. Ако си се занимавал трябва просто да се огледаш по-обстойно и ще се намери начина за регулиране, ако изобщо има такъв. Срещал съм ( на един Хюндай) преди доста години регулиране чрез изместване на цилиндърчето на вилката долу, доста тъпо но все пак работещо решение. Педала има 2 точки за регулиране една над него и една под него. Но немога да намеря информация как точно става, в книжката също не пише нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #6 Отговорено 27 Април, 2023 (Редактирано) Това е за Акорд 7 дизел, не знам дали е същото както при осма, но го качвам все пак: Съединител.pdf Saedinitel.pdf Редактирано 27 Април, 2023 от goga 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #7 Отговорено 17 Септември, 2023 Аз имах такъв проблем с педала,даже понякога го връщах с крак.Оказа се горна помпа ,Коста струва около 450 лв.Отвирих моята нямаше теч,но се оказа счупена пружина която връща буталото на помпата.Срещу 2лв за пружина нещата се оправиха. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове