Nuclear 7 #1 Публикувано 13 Април, 2023 Здравейте колеги, Имам следния порблем с Акорда ми 2012 дизел : При подаване на газ по-сериозно т.е. да Не се ускорява плавно, а по агресивно от 2 до 5 скорост се усеща много сериозна вибрация на цялата кола, Понеже вибрацията се появява САМО при силно ускоряване отпаднаха вариантите с криви джанти/гуми или тампон на двигателя, затова започнахме да търсим проблема при окачването. Какви ремонти съм направил до тук: 1. Като най вероятен проблем в ситуации като такива мислехме че проблема е в дясно вътрешно каре понеже имаше няккъв не нормален луфт, но се оказа, че не е там проблема. 2. Понеже както споменах по горе вибрацията се появява само когато се нотварва колата с повече нютони и за това предположихме, че най вероятно има проблем с маховика на съединителя, естествено хич не ми се искаше да сменям съединителя но понеже си беше вече за смяна и рано или късно трябваше да го сменям реших да се действа. Като се свали маховика имаше сериозен луфт и си казахме уфф тва е проблема. Поръчахме комплект съединител с маховик и познайте какво след смяната проблема пак беше на лице и пак си има същата вибрация. Понеже не остана вече какво да се сменя майстора се съмнява, че може шлиците на полуоската към дясното вътрешно каре да са се износили и да се получава от там тази вибрация. Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или някой който има идея от какво може да е да сподели за да знам какво да правя. Благодаря Ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #2 Отговорено 13 Април, 2023 На вътрешно каре прилича Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #3 Отговорено 26 Юни, 2023 (Редактирано) Здравейте, В полуоските беше проблема. Рециклирах ги и вибрацията изчезна Редактирано 26 Юни, 2023 от Nuclear 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 26 Юни, 2023 Преди 9 часа, Nuclear написа: Здравейте, В полуоските беше проблема. Рециклирах ги и вибрацията изчезна Коя полуоска и какво ѝ рециклираха? Една полуоска би трябвало да представлява прът с диаметър около 30мм с шлици в двата края, на които са нанизани триподите на каретата. Вътрешните триподи влизат в "чаша", която в другия си край има вътрешни шлици, влизащи във външни, излизащи от скоростната кутия за лявата и в междинния вал до висящия лагер за дясната... Таа, полуоска е пръта с двете карета, покрити с маншони... Къде са били луфтовете и какво/как е рециклирано? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове