Jump to content
Nuclear

Силна вибрация на цалото купе при ускоряване

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам следния порблем с Акорда ми 2012 дизел :

При подаване на газ по-сериозно т.е. да Не се ускорява плавно, а по агресивно от 2 до 5 скорост се усеща много сериозна вибрация на цялата кола, Понеже вибрацията се появява САМО при силно ускоряване отпаднаха вариантите с криви джанти/гуми или тампон на двигателя, затова започнахме да търсим проблема при окачването.

Какви ремонти съм направил до тук:
1. Като най вероятен проблем в ситуации като такива мислехме че проблема е в дясно вътрешно каре понеже имаше няккъв не нормален луфт, но се оказа, че не е там проблема.

2. Понеже както споменах по горе вибрацията се появява само когато се нотварва колата с повече нютони и за това предположихме, че най вероятно има проблем с маховика на съединителя, естествено хич не ми се искаше да сменям съединителя но понеже си беше вече за смяна и рано или късно трябваше да го сменям реших да се действа. Като се свали маховика имаше сериозен луфт и си казахме уфф тва е проблема. Поръчахме комплект съединител с маховик и познайте какво след смяната проблема пак беше на лице и пак си има същата вибрация. Понеже не остана вече какво да се сменя майстора се съмнява, че може шлиците на полуоската към дясното вътрешно каре да са се износили и да се получава от там тази вибрация.

 

Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или някой който има идея от какво може да е да сподели за да знам какво да правя.

Благодаря Ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вътрешно каре прилича

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, 

В полуоските беше проблема. Рециклирах ги и вибрацията изчезна :)

Редактирано от Nuclear
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Nuclear написа:

Здравейте, 

В полуоските беше проблема. Рециклирах ги и вибрацията изчезна :)

Коя полуоска и какво ѝ рециклираха?

Една полуоска би трябвало да представлява прът с диаметър около 30мм с шлици в двата края, на които са нанизани триподите на каретата.

Вътрешните триподи влизат в "чаша", която в другия си край има вътрешни шлици, влизащи във външни, излизащи от скоростната кутия за лявата и в междинния вал до висящия лагер за дясната...

Таа, полуоска е пръта с двете карета, покрити с маншони... Къде са били луфтовете и какво/как е рециклирано?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...