Jump to content
Pavlin_at

Диагностика на Jazz hybrid

Recommended Posts

Здравейте, търся инфо за диагностика на един хибриден джаз, който мисля да купувам. Няма да пускам линк да не счита за реклама, обявата е в мобилето от автокъща в Плевен.Джаза е 2011г 1.4 хибрид според търговеца на 64000км със сервизни документи и се кълне,че са реални.Дава вин номер за проверка в Бултрако.От там обаче не искат да ми предоставят информация.Звънях в Пловдив. Може ли някой от форумните спецове да ми даде съвет с обикновена диагностика на Делфи можем ли да видим грешки свързани с батерията.

Търговецът не желае колата да се води в сервизи защото по негови думи в Плевен никой не разбира от хибриди и само ще си губим времето и ще слуша глупости.Предоставя транзитни номера и да я пробваме колкото искам.Казва ми ако имаш диагностика няма проблем да си я включиш. Двигател и кутия мога да изпробвам, имал съм cvt кутия на друг автомобил и знам поведението и.Но най много ме притеснява състоянието на батерията и ел.задвижващата част от колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

влезе ли във филма с хибридния Джаз? Да обменим инфо, ако си влязъл... :)

 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влезе, обаче не е редовен във форума. Още ги менка форда и джаза, чуди се кое да кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

в момента също се оглеждам за фейслифтово джазче 12-15г. Големия мотор (то 100 коня колко ли да е голям ама ...) . В сайтовете е пълно с хибриди. Предвид, че цената на хибрида е по ниска от "големия мотор" имам съмнения за изхабена батерия. Възникват ми няколко въпроса.

1. Ако батерията е "пътник" може ли да се кара само на бензин без да светят лампи, писукат пищялки или други дразнещи напомняния.

2. При положение, че е хибрид - Еко нормите при ГТП повече ли са затегнати спрямо обикновения мотор 1,4

3. Каква би била инвестицията за замяна на батерията? Предполагам не е просто plug & play? Може би новата ще трябва да се интегрира с HDS

4. Гледам че хибридите са оборудвани със Start/Stop. Тая досадна (за мен) система може ли да се деактивира изцяло?

5. Автоматика мисля че е CVT. Надежден ли е както 7-степенната кутия на предишното поколение или се чакат зайчета при определени километри?

 

Също гледам и фейслифтовия ярис 3-то поколение VVT-i. Из форумите пишат и за двата модела че похапват повече или по малко масълце. Ясно, че ако не е обслужвана на време всяка кола ще го похапва. Допълнително е 6-степена ръчка и с по малък радиус на завой 9,60м

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...