Staiko Jelev 10 #1 Публикувано 19 Март, 2023 Здравейте колеги. Става въпрос за Honda CRV-2 2005г. бензин. Преди да тръгна на едно пътуване минала седмица видях, че нивото на антифриза е спаднало. Долях около 500мл. На прибиране пак беше спаднало нивото с толкова (пак долях) и най-интересното е, че след прибиране нивото не беше мръднало!!! Днес след известно "лежане" под колата открих проклетника. В долният край на радиатора, точно над отвора за големия маркуч, след запалване на двигателя доволно си капеше от снадката между пластмасата и алуминия. Не ми се рискува с препарати за спиране на течове (временна работа и риск от затлачване на парното), можете ли да ми препоръчате марка радиатор. Търся по сайтовете, ама то един с един еднакъв няма!!! Уж за моя модел пък ... ! Благодаря предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 19 Март, 2023 Нисенс и Валео би трявало да са добри. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staiko Jelev 10 #3 Отговорено 22 Март, 2023 В магазина за японски авточасти ми препоръчаха едни за 230лв., защото оригиналните не се пипат (почват от 500лв.). Днес пристигна радиатора и утре го натискам за да го слагам. После има ли някаква тънкост при обезвъздушаването? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #4 Отговорено 26 Март, 2023 @Staiko Jelev По този начин се обезвъздушава 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staiko Jelev 10 #5 Отговорено 27 Март, 2023 @CARPERA Здравей колега. Да бях прочел темата и го направих точно така и се получи. НО .... ми направи впечатление, че вентилатора се включва на малко след 1000С (бях вкл. OBD II за да следа "живи данни" по-точно температурата на двигателя). Сравних по продаваните датчици, а тях ги дават да сработват при 950С., а на моя нищо не пише. Мисля , че 5 градуса няма да са проблем, но все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staiko Jelev 10 #6 Отговорено 8 Септември, 2023 Здравейте колеги! Да продължа темата малко. След смяна на радиатора с нов нямах проблеми, но ... 6 месеца след това отново текна от същото място (снадката между пластмасата и алуминия). Последваха разправии с магазина за гаранция и подмяна, в крайна сметка ми го смениха. И сега следва най-интересното вчера отново има спаднало ниво в казанчето. След каране в града и веднага лягане под нея забелязах теч от долното гумено съединени към радиатора. Смених скобата - нямаше разлика, смених и нея с по-широка и същата работа пак тече, а се стяга както трябва! И днес последно купих нова и смених капачката на радиатора. Утре ще я пробвам отново! - Интересното е ,че маркучите не са твърди; - След отваряне на капачката при работещ двигател не се виждат мехурчета или да мирише на газ (от газовата); - Карах я и само на бензин, за да изключа проблем с изпарителя; - Няма промяна в нивото или вида на маслото; - Ауспуха и изгорелите газове също са си добре. Някой може ли даде някаква идея от какво може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове