емо73 3 #1 Публикувано 10 Март, 2023 Здравейте колеги!Къде се намира горивния филтър на CR-V 2.2 -2013 година.Преди няколко дни сменях масла и филтри,но не намерих горивния филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #2 Отговорено 11 Март, 2023 Предполагам, че е като при фейса на 3-та генерация с този двигател, а именно - леко под и зад въздушния филтър. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borislava 17 #3 Отговорено 12 Март, 2023 (Редактирано) Намира се там, както казва колегата ще ти трябва ключ какъвто е на масления филтър само, че размера му е друг. (90mmх15) Редактирано 12 Март, 2023 от Borislava Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
емо73 3 #4 Отговорено 12 Март, 2023 Благодаря!Карах 6 години хонда акорд и го търсих на грешното място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
achore1 5 #5 Отговорено 9 Август, 2023 Емо, успя ли да развъртиш капачката на горивния филтър? Аз си купих чашка 15/90, но пак не става, така е запекла, все едно никога не е отваряна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
емо73 3 #6 Отговорено 17 Февруари Чашката за горивния филтър е 15/88. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manechi 0 #7 Отговорено 17 Март На 2.0 бензин 2017 е в резервоара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Свет 0 #8 Отговорено 28 Август На 2.4 2014 някаква представа за горивния филтър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokopeykov 5 #9 Отговорено 3 Септември На 28.08.2024 г. at 16:33, Свет написа: На 2.4 2014 някаква представа за горивния филтър? Пак е в резервоара под помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AndyA 9 #10 Отговорено 6 Септември Здравейте, всички! Бихте ли ми препоръчали надежден горивен филтър за моята кола (2015, 1.6 и-DTEC, 160hp)? Досега за предходна кола, пак дизелова, ползвах на Mann, защото с други марки съм имал проблеми, но за тази не откривам филтър на Mann. Все още нямам идея колко е толерантен този двигател на Хонда към качеството на дизела, но като имам представа какъв е дизелът у нас, ми се ще да имам максимално читав горивен филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AndyA 9 #11 Отговорено 10 Октомври (Редактирано) Така и не получих отговор, но ако за някой друг може да свърши работа, ето малко инфо. Взех оригинален филтър Honda. Съответните OEM номера са: 16902RZ0G01 или 16900RZ0G01 (един и същ филтър е) Производителят се оказа Mahle (=Knecht), а номерът от производителя е KL 764D. Филтърът е на гърба на мотора (откъм предния пътник, от дясната страна). Смяната е гадна. Заради раздатката на 4х4, достъпът е силно затруднен. Или се сваля част от ауспуха (+ смяна на съотв. гарнитури): Или трябва сменящият да е някой много сръчен с дълги и по-тънки ръце. Аз не съм такъв и не можах да се справя. Добре, че имам приятел, който има доста опит, подходящи условия и инструменти, та той успя. Колата няма ръчна помпа за подкачване на гориво в празния филтър, та най-добре е да се върже външна такава. Отпред в коша има 2 горивопровода, но не беше обозначена посоката на горивото на нито един от 2-та. Аз успях да обезвъздуша със 7-8 опита за палене от по 10-тина секунди. Не знам, доколко е безобидна подобна процедура. Ако колата е с предно предаване, има клип в тубата, който показва смяната и там изглежда доста по-лесно, защото има повече пространство за действие. Вижда се и вградена ръчна помпа за гориво. Редактирано 10 Октомври от AndyA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #12 Отговорено 10 Октомври Излишна ти е ръчната подкачваща помпа, защото имаш електрическа такава в резервоара. Просто даваш на контакт и помпата си подкачваш и пълни филтъра. Ако искаш, преди да завъртиш за да запалиш, изключи от контакт и дай още един път на контакт, докато помпата спре да подкачва (чува се) и тогава въртиш и палиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AndyA 9 #13 Отговорено 10 Октомври (Редактирано) Пробвах го първо това хем с 3-4 включвания на контакт, ама нищо не стана. Даже отворихме капака под седалката, над резервоара и там се виждат само 2 кабелчета, за които решихме, че стигат само за нивомер, но не и за помпа. Редактирано 10 Октомври от AndyA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #14 Отговорено 11 Октомври (Редактирано) Да са икономисали ел. помпа в резервоара - възможно, но да икономисат едно гумено мехче - едва ли. Като дадеш на контакт, чуваш ли ли някакъв звук, като от подкачваща помпа ? Викаш, само две кабелчета има, а тръби за горивото не излизат ли от там? Свалял съм цялата кошница (помпа с нивомер - но на трета ген.) и по спомен, имаше само две кабелчета, но може и да бъркам. Редактирано 11 Октомври от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AndyA 9 #15 Отговорено 12 Октомври Има 2 тръби за гориво, разбира се. Имах предвид, че нямаше други кабеляци освен 2-те жички, което ми изглежда малко едновременно за помпа и нивомер, но може и да греша. Там гледахме, след като нищо не се получи след 3-4 пъти задържане на контакт (не на аксесоари) за по 25-30 секунди и опит за палене. Нищо не се чуваше откъм резервоара - и това го следих на вдигната задна седалка и мокет под седалката. В коментар под един от горните 2 клипа пишеше, че след пет завъртания за по 10-тина секунди е запалил, затова реших да пробвам, но трябваха 2-3 опита повече. Предполагам, че това товари стартера, но дали е твърде много, признавам, че не съм наясно. Преди тази кола, съм имал 2 дизелови комън рейл от друга марка и при тях нямаше помпа в резервоара, пък и на първия клип се вижда ръчната помпа, затова не ми се стори нелогично да няма помпа в резервоара. Предполагам, че ако има помпа, но не работи, ще се усети ясно по работата на двигателя. Самият филтър пък е заврян на такова място, че едва ли се предполага потребител да си го сменя сам, а в специализиран сервиз, затова реших, че не са сложили и ръчна помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове