Иван Стоянов 2 #1 Публикувано 15 Февруари, 2023 Колеги при потегляне има едно забиване в ниските обороти,и кото съм на място като задържа на 1000 оборота играят падат на 800 и се вдигат на 1200 при загрят мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 15 Февруари, 2023 Здравей колега,какво караш модел и двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 15 Февруари, 2023 Предлагам като начало основно почистване на дросела -не пръскане със спрей .При моя сивик имаше ефект тая процедура -но внимавай какво разглобяваш и как го събираш после ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иван Стоянов 2 #4 Отговорено 17 Февруари, 2023 Джаз 2004 1.4 83кс закачихме я на диагностика никакви грешки няма .Но и майстора ми каза да пробвам с почистване на дросела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 17 Февруари, 2023 Клапаните кога са проверявани. Ако не са регулирайте ги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 17 Февруари, 2023 Ти първо дросела почисти -клапаните после .От клапани има и други ефекти ,работи ли равномерно мотора притриса ли и такива работи .Мойта като я взех си ги регулирах сам за спорта -имаха огромни разминавания от много лабави до много натегнати ,нагласих си ги средно по ръководството ,след това нямаше никаква разлика във двигателя -все си беше пушка преди и след реглажа .За това те съветвам клапаните да оставиш за последно да пипаш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #7 Отговорено 18 Февруари, 2023 (Редактирано) Почистване на дросел,както повечето тук отиват при майстора остават колата взимат и казват нищо не се промени. Майстора дърпа гофрираната тръба от въздушния филтъра към дросела пръска спрей позабърше клапата и дросела от едната страна,и готово дай парите карай. Да ама не иска се сваляне на дросела и киснене хубаво в обезмаслител пръскане с спрей ,четкане, и така докато блесне и падне всичката мръсотия от всяко ъгалче и всяка час. Ако има IACV(стъпково монорче)и термоклапън и те се чистят. В повечето случаи иска се проверка на стойностите след чистене,и ако е нужна адаптация,нужен е софтуер,и да знаеш какво да гледаш. Не всеки майстор ще го направи,но ако е всичко свършено както трябва по описания начин,проблемите се оправят. Редактирано 18 Февруари, 2023 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 18 Февруари, 2023 В Бургас има добри хонда майстори, които знаят какво правят. Някъде по темите има контакти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иван Стоянов 2 #9 Отговорено 18 Февруари, 2023 Благодаря ще пробвам с почистване на дросела първо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иван Стоянов 2 #10 Отговорено 23 Февруари, 2023 Здравейте,колеги оправи се със почистване на дросела. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове