Jump to content
HondaOwner

Проблем с горивната система

Recommended Posts

Здравейте колеги!
Имам проблем с горивната система. Колата пали и работи нормално. 
Когато върви, при подаване рязко на газ, забива предницата и започва да мига лампата за подгряване на свещите. 
Някой може ли да помогне? 
Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър сменял ли си хубаво е особено преди зима да се смени,впредвид некачествената нафта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е сменян последно миналата година, през лятото. 
Колкото до горивото, зареждам само на Gazprom. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За един месец може да се задръсти.

Закачете я на диагностика,да се види.

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз тепърва навлизам в дебрите на дизела при хонда, но изнамерих две кратки видеа. Първото касае нещо като тест с гуменото мехче, тъй като основното предположение при такава грешка е ниско налягане на горивото. Второто видео касае задръстване на системата в самия резервоар. Някой стигал ли е до втория проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможните причини са  замръзнала нафта, кофти горивен филтър, датчик налягане на рейката или на помпата Когато пак замига лампата на свещите набива грешка P1065 вероятно. Колата влиза в режим и не може повече от 1500rpm. Можете да обърнете внимание на мехчето за подкачване на гориво, ако е сплескано 100% е нафтата или филтъра, но залагам на нафтата, особено, ако е с bdc добавка 😉. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,вчера при изпреварване и рязко подаване на газта колата заби муцуната и светна лампата за подгрева.След 30км каране едвам едвам видях че е смачкала мехчето за подкачване веднага го свалих и сложих на обратно ако има боклук по системата да го изчисти…и да проработи колата после тръгна и нямаше никакъв проблем, питането ми е дали някъде в резервоара има цедка или направо да сменя горивния филтър той е на 13к но е “Херт бус”.

Благодаря предварително🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Dhansal написа:

..... След 30км каране едвам едвам видях че е смачкала мехчето за подкачване веднага го свалих и сложих на обратно ако има боклук по системата да го изчисти…

🙂

 

Здрасти колега. 

Първо - когато пишеш, пиши малко по-грамотно (говоря за запетайките, дължината на изриченията и така нататък - ще е по-лесно да се разбере какво питаш, а и сигурно повече хора ще се опитат да ти помогнат.) 

Сега по същество:

Въпросното мехче, е и вид клапан. То пропуска гориво в едната посока и не дава възможност на горивото, да се връща в обратна посока. 

Изглежда, или клапана в него се е скапал, или при смяна на филтъра, някой го е обърнал - което ме съмнява де, защото си карал 13х.км. и си нямал проблем. 

Филтъра не би трябвало да е проблем, освен ако не си зареждал или попаднал на лошо гориво.

Та основния проблем според мен е, във въпросното мехче. 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...