PetioHonda 101 #1 Posted January 21 (edited) Здравейте, колеги. Навярно много от вас знаят, че за европа 6 генерация идва със 1дин радио, а щатските и японките имат версия с двоен дин, която е безумно скъпа конверсия към момента (1000лв+). Китайците са измислили решение на проблема с подобно нещо - https://www.aliexpress.com/item/1005003840428353.html?spm=a2g0o.productlist.main.5.5c7524c6ena6pQ&algo_pvid=b43cdcbf-7764-436d-8da7-9c4fe701b075&algo_exp_id=b43cdcbf-7764-436d-8da7-9c4fe701b075-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000031662786294"}&pdp_npi=2%40dis!BGN!362.56!174.03!!!!!%4021021aa216743237024765797d0701!12000031662786294!sea&curPageLogUid=MvNKpWY0vrdC Досега не съм си отварял нищо по централната конзола и ми е интересно дали местенето на управлението на парното долу ще бъде трудна задача? Някой свалял ли е конзола да види откъде минават вентилационните пътища и дали ще се удължават кабели според вас? Не ми е належащо, просто винаги съм искал двоен дин, дори и да не е китайския таблет от линка. Темата е опознавателна, а ако реша да поръчам ще снимам целия процес. Поздрави! Edited January 21 by PetioHonda Share this post Link to post Share on other sites
Executor 47 #2 Posted January 25 Може ли снимка на оригинална 2 дин ? Виждал съм само преправяни. Share this post Link to post Share on other sites
nakata 171 #3 Posted January 25 С дин 1 си е добре без много доработки. 2 Share this post Link to post Share on other sites
PetioHonda 101 #4 Posted January 26 (edited) На 25.01.2023 г. at 19:55, Executor написа: Може ли снимка на оригинална 2 дин ? Виждал съм само преправяни. Успях да намеря доста подробно видео как точно става монтажа, не изглежда да има някакво удължаване на кабели или много напасване и рязане. Edited January 26 by PetioHonda Share this post Link to post Share on other sites
PetioHonda 101 #5 Posted March 13 (edited) Здравейте! Не писах, но проекта беше в действие Поръчах адаптера, както и навигация Junsun v1 pro, която е доста хвалена марка и модел, слагат го доста в Акорд 7. Ето целия комплект, който пристигна, направо съм изненадан, всичко прилежно опаковано, аксесоари и кабели колкото искаш и всичко това без допълнителни доплащания. Като цяло основното - захранващ кабел, RCA кабели, за камера, буфер и тн, 2 USB-та, микрофон, антена за 4Г и антена за GPS. Ето и другата основна част, адаптера за двойния дин. Изработката е доста добра, пластамасата не е като оригиналната, но изглежда здрава и без дефекти. Понеже винаги гледам да се подсигуря, за да не счупя нещо, си поръчах всички пластамасории от carco повечето бяха на цени 10-12лв и за около 40лв взех допълнително барче, централна конзола около ск.лост и управление на парното. Доста се притеснявах дали ще пасне добре, медията на конзолата, тъй като не са комплект, но паснаха перфектно. Явно китайците си имат стандарт, тъй като медията е по-широка в горната част, спрямо долната. Последва разглобяването на колата - махат се пластамсите под волана, жабката, централна конзола и конзола с пепелник, всичко това за да махнете и централната конзола, която реално ще сменяме. От оригиналната конзола трябва да се преместят духалките, което се оказа много гадна задача, тъй като са лепени. Ако някой се хване да го прави задължително нагряване и много търпение да не счупите нещо, все пак 25 годишна пластамаса... като ги свалите, внимателно лепите на новата конзола, няма как без лепило, аз използвах специално за ABS пластмаса и стана супер, нито мърдат нито скърцат. Прехвърлят се и още няколко дреболии (щипки), посочени на снимките. Крайният резултат засега: Връщаме се отново в колата, почва наместването на кабелите - този за часовника съм го скрил, тъй като няма да се ползва, режат се крепежите на 2та кабела за парното, тъй като трябва да стигнат свободно до долу, където ще местим контролата. GPS антената съм я прекарал до долния ляв ъгъл на предното стъкло, самият кабел съм го опънал зад жабката: Снимка 1, на Снимка 2 съм закрепил и 4Г антената, за която не пише, че трябва да е близо до стъкло и без препядствия, както пише за GPS-а, затова съм я захванал на металната опора зад медията. Идва и най-трудната част за мен, да се напасне управлението на парното в джоба за телефон или както там му казвате, зад скоростния лост: Много хора изцяло махат пластамсата и слагат направо управлението, но остават грозни дупки и фуги, аз исках да изглежда максимално добре, затова падна рязане и моделиране, за да придобие добър външен вид и да изглежда максимално близко до фабрично. На снимка 2 реално не са прихванати, затова изглежда че има дупка отдолу, щом се стегне всичко се прибира. Използвах сваленото барче да го освежа, минах със шкурка 320 и 500 и пръснах с матов спрей, колко ще изкара не се знае, но засега е окей. Ето и крайният резултат, но на снимката още не съм сложил всички пластмаси ще ъпдейтна като завърша всичко, защото остава да пусна USB кабели и камера. Естесветно след мотажа видях, че едната крушка на управлението на парното не работи Може би отново ще демонтирам ,за да я сменя. Заключение: искат се доста нерви за да го направите и стане както трябва (при мен си има забележки, които смятам да поправя и ъпдейтна темата). Обмислям 3д модел на адаптера за парното, защото трябва да слезе още малко надолу според мен, а с 3д модела ще стане перфектно откъм фуги и монтаж. За някои може да е цигания, но на мен ми допада, а и екстрите които предоставя мултимедията са топ. Waze, spotify, TV, Torque Pro с прилежащите живи данни и чекове, разговори, CarPlay, Android Auto и всичко що е за андроид (версията е 12). Ще се радвам да надъхам други ентусиасти и да обменим опит. Цени: Медията и адаптера са 230 долара приблизително 420лв, дадох още 40 за нещата от карко, напълно ненужно, крепежи лепила и тотала няма 500лв за всичко. Edited March 13 by PetioHonda 1 3 Share this post Link to post Share on other sites