Jump to content
ceco_accord

Тест на тампони ДВГ и AT.

Recommended Posts

преди 12 минути, ceco_accord написа:

Под наклон паркирането е - първо ръчна, после Р и чак тогава се пуска крачната.

Ще си позволя лека поправка:

На работещ двг - крачна -> N -> ръчна -> пускаш крачната (за да си убеден, че ръчната е поела тежестта на колата) -> Р -> гасиш двг.

 

п.п. Не знам, как е при останалите, но на моето CR-V  мога да загася двг още на "N" и тогава да преместя на "Р". Обратното, обаче, не е възможно. На загасен двг не мога да преместя лоста от "Р". Не съм сигурен, дали трябваше да е запален двг, или е достатъчно ключа да е в позиция "контакт" за да се премести лоста от "Р".

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправката ти за процедурата паркиране под наклон е правилна. Набързо го писах, но който го практикува я знае, а който не - "киха".

За местене на лоста е достатъчен "контакт".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...