Jump to content
Bekario

Долен тампон двигател

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Бях в мотобокс преди седмици за реглаж и ми казаха, че долният тампон на двигателя бил разбит. Впоследствие видях,  че на фактурата тези препоръки за смяна на тампона не се описани никъде. Предполагам през този път с тампона са минали много от вас - каква му е цената и колко долни тампони има този двигател? Имате ли партиден номер на частта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът има преден и заден тампони и са все долни - кой от тях?

Ако е предният, значи се проверяват и страничният на ДВГ и предният на кутията.

Горен е само този страничният - до ангренажния ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да мина отново на някой канал. Съществуват ли опции за афтърмаркет или само оригиналдъ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За страничният може и Фебест, но само ако другите са здрави (иначе не издържа много), а те - само оригинални!

Редактирано от ceco_accord
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Bekario - виж тази тема. Може да ти е полезна.

Иначе, това са ти тампоните.

received_2770665963064367.jpeg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

570лв + около един час работа в Бултрако за самата смяна.Това е този между радиатора и двигателя.Има още един долен които е зад двигателя посока купето,там цената е горе долу същата.Общо взето най скъпия е този на кутията,стотина лева отгоре+доста повече работа по смяната му,че много се разглобява докато се стигне до него.

Ако чуваш шум метал в метал при превключване от D на R или P значи е заминал.

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През Стефан @tsonev.autofix  са по-евтини с около 30% (септемврийски цени), но се чакат от Япония около месец, което не ми бе проблем, защото движех със Сивика на синковеца. Но при лежерно каране нямах драма и преди смяната.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я вдигаме отново и ще разнищим случая, благодаря за информацията колеги. 

 

Весели празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весело и на теб!

И намери читав майстор, който да мисли, внимава и да не бърза.

Предният тампон се сменя без да се точи целият антифриз и без да се сваля радиатора. Свалят се перките му и се разкача горният му маркуч. Изтича малко и се долива обратно, ако разбира се не спаднал на градуси, стар и е за смяна. Тамронът излиза нежно и с чалъм - да се пазят ламелите - помага парче листова ламарина. 

Докато е подпрян и леко вдигнат мотора, е точното време да се смени и този на кутията.

Нейде бях пускал клипче от процедурата, но ... Виж в нета за Acura RL 2007 - същото е.

Страничният тампон (до ангренажа) е лесен кат песен. Там повече време отива за пластмасите по калника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...