kolevstil@gmail.com 0 #1 Публикувано 11 Ноември, 2022 Здравейте колеги! Днес след завъртане на контактния ключ за загасяне на двигателя, отказа да се завърти до позиция изваждане. след много кратни опити успях да го завъртя и извадя, но идва следващия момент - при опит завъртане за запалване не може да превърти. Питането ми е - ако се смени само сърцевината , то тя трябва ли да е от същия модел? Собственик съм на Хонда Акорд с автоматична скоростна кутия - 4 степенна. Благодаря предварително за отговорите ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #2 Отговорено 11 Ноември, 2022 Този модел има проблем с клемореда. Сменя се само той. Ключовете и връзката им с колата са си ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kolevstil@gmail.com 0 #3 Отговорено 11 Ноември, 2022 преди 42 минути, ceco_accord написа: Този модел има проблем с клемореда. Сменя се само той. Ключовете и връзката им с колата са си ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kolevstil@gmail.com 0 #4 Отговорено 11 Ноември, 2022 Мнението на ключара е че трябва да сменя целия пакет, а проблема е че не мога да намеря такъв модел втора употреба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #5 Отговорено 11 Ноември, 2022 Търси клеморед. Износват се медните писти. Със самия патрон не съм патил. 11 години карах такъв Акорд и съм го сменял 2 пъти. Оригинален тогава беше 100 лв. Но може и ключарят да е прав и кученцата в патрона да са вече твърде износени. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #6 Отговорено 11 Ноември, 2022 (Редактирано) Прав е Цецо, на 5тата година от притежанието акордът ми скрои подобен номер, но моята направо гаснеше в движение от клемореда( голям кеф с автоматик). Смених само клемореда. Възможно е някоя от медните пластини вътре да е изпаднала и заклинила. Разглобяване има около волана и таблото, но не е голяма драма освен с един болт или гайка отзад по-трудно достъпен. Може да се махне клемореда и да се види как върти патрона без него. Редактирано 11 Ноември, 2022 от HondaExplorer 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #7 Отговорено 11 Ноември, 2022 Не си ходил при правилният ключар. Той в момента го няма. Другата седмица е на линия. Не се сменя пакет или там квото са казали.Не е проблем в таралежът ( клеморедът ) , а в голямото износване на ключът и пластините в патронът. Сменят се с нови. Ключ се нарязва нов на елекронна машина за да се възстанови както е бил заводски и всичко се решава. Даже често ми се е случвало само нарязването на нов ключ да оправи проблемът. Щом не е можел да се върне до край, значи е много зле ключът ти.Вероятно даже ги няма ограничителите които го спират до къде да влезе. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #8 Отговорено 11 Ноември, 2022 Друго си е професионал да се изкаже! Само споделих моите патила, ама, така, боб без тенджерата... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове