Metodiit 0 #1 Публикувано 19 Септември, 2022 Здравейте! Гледайте сега описание на проблема (мите): Ключа за палене има още една позиция (в положение изключен контакт. Завърта се преди "0") освен тези, които са обозначени. В тази позиция (при изкл. контакт и изваден ключ) подава ток 0.27 А. В 3-та и 2-ра позиция на ключа консумацията е 0.01 А. След като запалиш автомобила ключа може да се извади от контакта колата си върви. При изгасен ДВГ и изваден ключ, волана не се заключва. Аз виждам проблем в патрона на ключа, заключващия чоп на волана, съмнявам се и за клемореда. При тези проблеми да се ремонтира ли контакта за палене или да се заменя с нов. Къде във Варна има майстор, който може да си каже мнението. Да сложиш някой китайски дали е вариант в сравнение с ремонта? И втората чуденка: има един вентилатор който се включва при работещ двигател и когато позицията на ключа е преди "0". Фабричен е, има си решетка. Намира се вдясно от волана на таблото. Е какво охлажда нямам идея. Засмуква въздух от купето и го вкарва зад кората. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 610 #2 Отговорено 19 Септември, 2022 Вентилатора е за климатроника. Той обдухва датчика следящ температурата в купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Metodiit 0 #3 Отговорено 19 Септември, 2022 Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #4 Отговорено 19 Септември, 2022 Вземи да почистиш вентилаторчето и да го смажеш. Това за ключа ... аз бих го сменил, дори и втора употреба би било по добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Metodiit 0 #5 Отговорено 19 Септември, 2022 OK. Мерси. Утре ще мина през ключар. Ако не стане ще видя втора употреба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове