Jump to content

Metodiit

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Metodiit

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Skype
    нямам

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте! Някой може ли да каже къде се намира масата на двигателя. Къде е закачена? Откъде може най-лесно да се види дали е здрава?
  2. OK. Мерси. Утре ще мина през ключар. Ако не стане ще видя втора употреба.
  3. Здравейте! Гледайте сега описание на проблема (мите): Ключа за палене има още една позиция (в положение изключен контакт. Завърта се преди "0") освен тези, които са обозначени. В тази позиция (при изкл. контакт и изваден ключ) подава ток 0.27 А. В 3-та и 2-ра позиция на ключа консумацията е 0.01 А. След като запалиш автомобила ключа може да се извади от контакта колата си върви. При изгасен ДВГ и изваден ключ, волана не се заключва. Аз виждам проблем в патрона на ключа, заключващия чоп на волана, съмнявам се и за клемореда. При тези проблеми да се ремонтира ли контакта за палене или да се заменя с нов. Къде във Варна има майстор, който може да си каже мнението. Да сложиш някой китайски дали е вариант в сравнение с ремонта? И втората чуденка: има един вентилатор който се включва при работещ двигател и когато позицията на ключа е преди "0". Фабричен е, има си решетка. Намира се вдясно от волана на таблото. Е какво охлажда нямам идея. Засмуква въздух от купето и го вкарва зад кората.
×
×
  • Създай нов...