Bobi72 0 #1 Публикувано 6 Септември, 2022 Здравейте колеги Нов собственик съм на хонда Cr V 4 gen. Фейстлифт 1.6 i dtec. От 2мес. ми се появи чека на двигателя, ходих при няколко майстора, като грешка ми дава малко налягане на турбината, проверява ха вакумни маркучи, клапани, магнитни клапани, самото турбо го свалих, всичко е ок и колата като вдигне над 2000 оборота на наклон нагоре и чекира и влиза в авариен режим. Моля за помощ някой имал ли е подобен проблем и как го е отстранил, или мнение. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #2 Отговорено 6 Септември, 2022 Бих погледнал МАП сензора или буксата му който следи какво е налягането след турбината после бих направил преглед на кулера за пробив и най вече бих пуснал живи данни при натоварен мотор да се види как се държи турбото при определени обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bodam 0 #3 Отговорено 7 Септември, 2022 Колега провери си дебитомера и го изчисти. На приятел с Avensis точно това се оказа проблема, имаше същите симптоми-лоша работа на турбото и проблеми при ниски обороти.Струва му 50лв., а преди това хвърли доста пари без никакъв резултат и провери всички работи дето си ги написал.Пробвай може при теб да се окаже същия проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobi72 0 #4 Отговорено 25 Октомври, 2022 Здравейте Борбата продължава,проверени маркучи, интеркулер и тн. турбината ходи за рециклиране, уж всичко сега работи по нея перфектно и проблема си остава грешка Р0299,вече съм отчаян Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #5 Отговорено 14 Ноември, 2022 Колегата по-нагоре спомена да се гледа на живи данни, прегледана ли е така колата? Освен мап сензора, да се погледне налягането на горивото, възможен проблем е ниско налягане или датчика за налягането, на горивото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrystoDobrev 0 #6 Отговорено 23 Ноември, 2022 (Редактирано) Възможно е да е сензорът за гориво. Като цяло е най-добре да отидете при механик и да проверите всичко. Редактирано 23 Ноември, 2022 от KrystoDobrev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Teo Honda 2 #7 Отговорено 29 Август, 2023 На 25.10.2022 г. at 9:51, Bobi72 написа: Здравейте Борбата продължава,проверени маркучи, интеркулер и тн. турбината ходи за рециклиране, уж всичко сега работи по нея перфектно и проблема си остава грешка Р0299,вече съм отчаян Имам същият проблем. Колата си работи нормално, след което светва чека, и влиза в авариен режим. В Бултрако ми казаха, че е актуатора на турбината засяда, и се сменя цялата турбина. Грешката е P0299 . Но след известно време си работи все едно не е спирала. Сега ще се сваля турбото и ще я изпратя за преглед и почистване да се установи дали наистина е счупен този клапан или не. При теб последно какво се оказа че е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobi72 0 #8 Отговорено 31 Август, 2023 Същото акутатора който затваря и отваря клапа та към интеркулер не работи сега си търся нова турбина по чуждите сайтове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Teo Honda 2 #9 Отговорено 31 Август, 2023 "Aктуатора за управление на байпасния клапан на турбокомпресора засяда " Това ми казаха от Бултрако. Казаха че това не се ремонтира и се сменя цялата турбина. След това обаче, колата си работи все едно нищо не е било, и после пак заби и даде същата грешка. Днес майстора трябва да е свалил турбината и да я изпрати за ревизия и да се види дали е здрава. Кода на Мотора е N16A4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове