Jump to content
Bobi72

Проблем с двигателя

Recommended Posts

Здравейте колеги

Нов собственик съм на хонда Cr V 4 gen. Фейстлифт 1.6 i dtec. От 2мес. ми се появи чека на двигателя, ходих при няколко майстора, като грешка ми дава малко налягане на турбината, проверява ха вакумни маркучи, клапани, магнитни клапани, самото турбо го свалих, всичко е ок и колата като вдигне над 2000 оборота на наклон нагоре и чекира и влиза в авариен режим. 

Моля за помощ някой имал ли е подобен проблем и как го е отстранил, или мнение. 

Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих погледнал МАП сензора или буксата му който следи какво е налягането след турбината после бих направил преглед на кулера за пробив и най вече бих пуснал живи данни при натоварен мотор да се види как се държи турбото при определени обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си дебитомера и го изчисти. На приятел с Avensis точно това се оказа проблема, имаше същите симптоми-лоша работа на турбото и проблеми при ниски обороти.Струва му 50лв., а преди това хвърли доста пари без никакъв резултат и провери всички работи дето си ги написал.Пробвай може при теб да се окаже същия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Борбата продължава,проверени маркучи, интеркулер и тн. турбината ходи за рециклиране, уж всичко сега работи по нея перфектно и проблема си остава грешка Р0299,вече съм отчаян

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по-нагоре спомена да се гледа на живи данни, прегледана ли е така колата? Освен мап сензора, да се погледне налягането на горивото, възможен проблем е ниско налягане или датчика за налягането, на горивото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е сензорът за гориво. Като цяло е най-добре да отидете при механик и да проверите всичко.

Редактирано от KrystoDobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.10.2022 г. at 9:51, Bobi72 написа:

Здравейте

Борбата продължава,проверени маркучи, интеркулер и тн. турбината ходи за рециклиране, уж всичко сега работи по нея перфектно и проблема си остава грешка Р0299,вече съм отчаян

Имам същият проблем. Колата си работи нормално, след което светва чека, и влиза в авариен режим. В Бултрако ми казаха, че е актуатора на турбината засяда, и се сменя цялата турбина. Грешката е P0299 . Но след известно време си работи все едно не е спирала. Сега ще се сваля турбото и ще я изпратя за преглед и почистване да се установи дали наистина е счупен този клапан или не. При теб последно какво се оказа че е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото акутатора който затваря и отваря клапа та към интеркулер не работи сега си търся нова турбина по чуждите сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Aктуатора за управление на байпасния клапан на турбокомпресора засяда " Това ми казаха от Бултрако. Казаха че това не се ремонтира и се сменя цялата турбина. След това обаче, колата си работи все едно нищо не е било, и после пак заби и даде същата грешка. Днес майстора трябва да е свалил турбината и да я изпрати за ревизия и да се види дали е здрава. Кода на Мотора е N16A4. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...