JapCar 304 #1 Публикувано 23 Август, 2022 Отпред имам камера, но имам една излишна, та мисля да я сложа на задното стъкло. От къде наблизо, около багажника, мога да взема 12V, минаващи през даване на контакт, т.е. да не са постоянно...? Идеята е да не разкарвам жица от отпред някъде. Предната май я захраних хитро от огледалото, вътре има такова напрежение от затъмняването при фарове, светещи отзад... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #2 Отговорено 24 Август, 2022 На комбито има вход като за запалка - става и за помпене на гуми и работи на контакт, но при седана май са само светлини (вкл. тази в багажника) и ел ключалката му, таа ... ще дърпаш жицата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3 Отговорено 24 Август, 2022 Да, седанът няма за заплака отзад... Лампата в багажника свети и без контакт... Имам парктроник, но е монтиран май от дилъра при продажбата, но вероятно получава захранване само при включена задна скорост... Трябва да проверя дали е така, плюса да е само от светлината за задна, което е логично... Има и аларма в багажника, тя си има акумулаторна батерийка вътре, но би трябвало да се подзарежда. Трябва да проверя дали постоянно или при контакт... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 241 #4 Отговорено 24 Август, 2022 (Редактирано) Последен но не много удачен вариант е да захраниш устройството от буксата на бензиновата помпа, ще е захранено само като работи двигателя но!!!! добре е първо да измериш какъв ток "харчи" маймунката и ако е над 1 А няма да е удачно да се захрани от там. Някой регистратори са с яки матрици и дърпат сериозно, ако има и автоматично въртене, фокуси и т.н. става голям товара. Другия вариант е от буксата на помпата да включваш реле а то да комутира друга верига която да пуснеш с нов кабел от друго място, например от кутията с предпазители до левия крак (всъщност не знам на англичанката дали не е до десния крак) и под пластмасовата кора на прага до багажника. Трябва ти само един кабел от плюса, минуса ще го "хванеш" от където е вързана помпата. Надявам се разбираш второто ми предложение с релето! Редактирано 24 Август, 2022 от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 24 Август, 2022 Да, разбирам всичко, с електрониката съм в час... Целта е да не разкарвам кабел отпред до отзад... Ако е така, ще пусна направо от запалката... Помпата би трябвало да получава захранване за малко след контакт, докато дигне налягане и спира. След запалване вече има постоянно захранване. Камерата не е сериозна, няма и GPS и черпи 0.5А от 5V, от 12 ще е по-малко. Слагам адаптер за запалка, който прави 12-->5V... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове