Jump to content
asene10

Акорд 8 2.2 дизел

Recommended Posts

Добър вечер малко инфо за този автомобил  насочил съм се към дизела плюсове и минуси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, като минус мога да изтъкна бавно загряващото парно зимата, малкото разтояние за краката на задния ред седалки и малкия багажник при комбито. Другото си е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер

Няма ли колеги с дизелови акорди

да споделят малко мнение от първо лице

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има много теми по въпроса ти. Разрови се в раздела и ще намериш отговорите, които те вълнуват;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притежавам такъв автомобил.
Двигателя е хубав, няма някакви сериозни дефекти и ако не е на 500 000км, то проблем с него не би трябвало да имаш. Няма проблем с веригата и се сменя като започне да се чува. Има случай на скъсани вериги на маслената помпа, но те са много редки и за дефект и дума не може да стане.
Друг проблем, доста често срещан е спукването на тръбата на EGR. Ремонта по спомен е около 400лв, но може и да се завари и няма проблем.
Съединителя е сравнително скъп, г/д 20-30% по-скъп от на повечето дизели от тези години ( приблизително 1,6 до 2000лв). При твой човек с отстъпки и т.н. може и 1.3 да ти излезе.
Слабо парно, както вече споменаха. И по точно проблема идва от запушването на радиатора за парното, което в повечето случай се оправя със смяната му, защото трудно се прочиства.
От към вибрации двигателя е Ок, както при всички дизели.
Вътре се чува двигателя, за справка премиум марките от тези години са по-тихи вътре, но разликата не е кой знае колко голяма.
Двигателя е пъргав с доста добър вървеж за 150кс и 1500кг купе. Икономичен е.
По магистралата със 130-140км/ч ще ти гори около 6.5-6.7, извънграда с 80-90км/ч в повечето случай около 6, като можеш и да го свалиш на 5.5 но с доста трудно, но не невъзможно.
Градско при мен гори около 8-8.5 в Пловдив с климатик и 18" джанти, нормално каране, а не пенсионерско.
Препоръчително е да се кара с масло 0w30 и то е малко по-скъпо.
Обслужването му е както на всяка друга дизелова кола от тези години, няма нищо скъпо, но няма и евтино
Това е за което се сещам. Ако нещо друго те интересува, питай!

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното си е куцо и няма оправяне-факт! Същият проблем го има и при предния мотор🤷‍♂️, но на фона на колата като цяло се преглъща. Тръбата на ЕГР-а със заварка кара, ама временно и пак се къса. Мотора е добър. Мапнах преди известно време на 195кс- няма пушене и кадене. Аз лично съм навъртял около 170к и никави грижи не съм имал. Всички системи работят безотказно, моята е екзекютив. Сменил съм съединител с маховика- цена 1350лв с отстъпката оригинал. Разхода съм правил от 5/100 до към 6,5/100 извън градско, в зависимост тежестта на крака. Градско 8,5-10,5/100 при зимни условия. Карам последните години с 19” джанти. Тук забелязах, че е много важно за разхода гумите да бъдат напомпени поне на 2,8 атм., че и нагоре. 
Ако нещо конкретно те интересува, питай.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Язе съм нов тука, и не че са "фала", ама първото ми извънградско като взех колата, при сверка пълно-пълно, спазване на всички ограничения (без магистрала), без по-тежки изпреварвания, за 200 км. изминах с по 4,8 на 100 :cool: При тази дисциплина почти няма условия да "сложиш" шеста предавка.

 

После обаче, това моткане леко ми стана досадно и същият маршрут, карам го редовно и знам мурафетите на пътя и на полисмените, го скъсявам като време с около 10 мин. на посока, а разхода се премести с литър нагоре. Та в подкрепа на горните постове - колко мачкаш, толкова и плащаш. Споделих само минимума разход. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...