Jump to content
nunezz

Вкарвам директна (автомат е) давам газ и.. не мърда

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте! Вчера й стана нещо на тая кола... трябваше да ходя на зъбар и качвам се, паля, вкарвам директна (автомат е) давам газ и.. не мърда. Трябва да я вкарам в 3000 оборота за да тръгне едвам едвам, все едно държа и спирачката. Отворих предния капак и се оказа че цялата хидравлична помпа е омаслена, а единия маркуч дето излиза от казанчето с хидравлично масло направо е подгизнал, но течността си е на макс. Някакви идеи ? От скоро ползвам климатроника, не беше напълнен, възможно ли е компресора да блокира чат-пат ? Или спирачен апарат ? Течността на спирачките също не е мръднала. Днес си дойдох на работа и нямаше никакви проблеми. Благодаря предварително! 

Редактирано от Honda_Z
"Акорд 7 проблем" не е ок за заглавие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом течнноста на хидравликата е на макс, значи маслото на кутията от някъде тече, сети ли се да погледнеш колко масло има в кутия по щека или си готов да сменяш автомата, нали има маслен охладител и маркучите минават както отляво под фара така и отдясно !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих го. На изключена кола е на минимума, а на работеща - на макс. Фнес си работеше без проблем. Нито "рита" нито нищо, предавките не се усещат кога влизат. Може ли да е омаслено всичко от фреон ? Климатика да е заял, и да е станало някакво налягане, защото и той е подгизнал ? Също и по едно време видях лек дим откъм пистовия ремък, но може да е от омасляването, не знам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само информативно – маслото на автомата се мери на загрят и изключен двигател. На Парк, между 60 и 90сек след гасене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да както колегата казва меренето става на абсолютно загрял двигател, на паркинг. Първо установи каква е течността и от вече ще се насочиш към проблемното звено ! От София ли си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре, ще пробвам пак. От Пловдив съм.

 

ЕДИТ: На макс е. Изглежда бистро и чисто.

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 7/29/2022 at 6:51 AM, blagoev.1990@abv.bg said:

Да както колегата казва меренето става на абсолютно загрял двигател, на паркинг. Първо установи каква е течността и от вече ще се насочиш към проблемното звено ! От София ли си ?

Точно така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...